טקס המלגות ע"ש מיכאל (מופי) דנציגר ז"ל נערך במתחם הנוער בקרית שלום. נציגי הקבוצה הבוגרת נכחו בהענקת הפרס לארבעה שחקני מחלקת הנוער

הבוקר (ו') התקיים במתחם האימונים  שבקריית שלום טקס הענקת המלגות לספורטאים מצטיינים על שמו של מיכאל "מופי" דנציגר ז"ל. הטקס שהפך למסורת בקרית שלום, התקיים בנוכחותו של מקים הקרן ושופט בית משפט העליון יורם דנציגר, בנו של מיכאל ז"ל, חבר הכנסת לשעבר אהוד רצאבי ועורך הדין מורן מאירי. ממועדון מכבי תל אביב נכחו באירוע מנהל מחלקת הנוער אריאל אברהם, מנהלה המקצועי של הקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף וכמו כן שחקני הקבוצה הבוגרת שרן ייני, גל אלברמן וברק יצחקי.

את המלגות נבחרו לקבל ארבעה ספורטאים מקרן איל"ן (איגוד לילדים נפגעים) וגם ארבעה שחקנים צעירים ממחלקת הנוער. את הפרסים העניקו לילדים יורם דנציגר ואריאל אברהם.  

דנציגר שנאם לאחר חלוקת הפרסים, סיפר מעט על חשיבות הטקס עבורו: "תמיד חשוב לתמוך בספורטאים, בכל ענף ומכל סוג. אני בטוח ששמונת הילדים שקיבלו את המלגה עוד יצטיינו בעתיד. את אבי רוב היושבים בקהל ודאי הכירו, אני בטוח שהוא כבר היה רוצה שנסיים את הטקס ונלך למגרש לשחק יחדיו. אני רוצה להודות למועדון מכבי תל אביב על האירוח החם, עד הטקס בשנה הבאה".

השחקנים ממחלקת הנוער של מכבי תל אביב שזכו לקבל את המלגות על הצטיינות, חריצות ומוטיבציה גבוהה הם סם טווינה מקבוצת טרום ב', דוד דגו ורוי ששון מילדים א' ואסף סופר מקבוצת נערים ג'.