פחות מחודש לאחר הצטרפותה של מכבי תל אביב לנבחרת המועדונים של ארגון UNICEF, מועדון הפאר האנגלי מנצ'סטר יונייטד מצא זמן לברך את מכבי על שיתוף הפעולה עם הטרי. המכתב המתורגם של מנכ"ל עמותת מנצ'סטר יונייטד, ג'ון שילס מובא לפניכם

"מרטין ושרן היקרים,

נודע לי שמועדון מכבי תל אביב החל לעבוד בשותפות עם ארגון UNICEF, ולאור זאת ברצוני לברך אתכם על כניסתכם למשפחת המועדונים אשר מקיימים את השותפות עם UNICEF.

מועדון מנצ'סטר יונייטד עובד בשיתוף עם UNICEF עוד משנת 1999, כאשר החיבור השפיע על חייהם של למעלה מ-3.4 מיליון ילדים ברחבי העולם. העולם השתנה מאוד במהלך 15 השנים האחרונות, אך המורשת העצומה שמסבה לנו אושר וגאווה, היא שאותם ילדים בהם תמכנו בעבר לא רק שהצליחו לשרוד ולשגשג, אלא התפתחו להיות אנשים בוגרים, בריאים ועצמאיים כלכלית. חלקם אף מגדלים את הדור הבא לאחר שהפכו להיות הורים. השותפות עם UNICEF איננה מניבה פירות מיידים, אלא עוזרת להשפיע בחיוביות רבה על עתיד הקהילות בהן אנו תומכים.

למנצ'סטר יונייטד יש אוהדים בקשת רחבה מאוד בגלובוס, ובלא מעט מהמקומות שבהם תמכנו בילדים אשר היו בסיכון, היו מקומיים אשר אוהדים את הקבוצה. לאחרונה החלנו לעבוד בתכנית חדשה יחד עם UNICEF להגנה על ילדים באיזור ויאטנאם, כאשר בהמשך השנה אני צפוי לבקר במקום, לשוחח עם נציגי UNICEF שנמצאים באזור על מנת לעזור בפיתוח היכולות הקיומיות דרך הכדורגל שצפוי להיות המגשר עם הקהילות המקומיות.

אני מחכה בקוצר רוח לשמוע על הפרויקטים המשותפים שלכם עם UNICEF ולראות כיצד הקשר בינכם מתפתח, ושרן, אני מצפה לשמוע כיצד אתה וחבריך לקבוצה נעשים מעורבים בעבודה הנהדרת שעושה UNICEF  דרך השותפות שנרקמה בינכם.

שלכם בכבוד רב,

ג'ון שילס

מנכ"ל מועדון עמותת מנצ'סטר יונייטד"      

LETTER UNITED