אחרי ההפסד 3:0 לבית"ר ירושלים, גם קשר הצהובים, גל אלברמן, הודה: "לא באנו למשחק מרוכזים וחדים כמו בדרך כלל"

במכבי תל אביב הודו בסיום ההפסד 3:0 לבית"ר ירושלים הערב (ב') כי העובדה שהבטיחו את הטרבל בשבוע שעבר לא מהווה תירוץ ליכולת שהציגה הקבוצה.

עוד באתר:

רגע לפני סיום: ייני נפרד מהמועדון

מכבי הכריזה על שיתוף פעולה עם HP

הקשר גל אלברמן הודה בסיום: "לא באנו למשחק מרוכזים וחדים. וברגע שלא באנו למשחק ככה קשה היה לנו להראות את היכולות שלנו. ריכוז זה אחד הדברים החשובים בכדורגל ובטח בקבוצה כמו שלנו. חבל רצינו להמשיך את ההתקופה הטובה שלנו ואת האווירה הטובה. מעבר לזה שרצינו להישאר תחרותיים והוגנים כלפי הליגה וחבל שלא עשינו את זה".

https://www.youtube.com/watch?v=txhe89Q0r_8

על הקושי לשמור על אותה דריכות אחרי שבוע בו הבטיחו את הטרבל אמר אלברמן: "אין ספק שזה קשה ליצור אנרגיות אבל אני לא חושב שזה תירוץ. אנחנו  קבוצה מספיק מנוסה כדי להשאיר את החגיגות בצד ולעשות את הכל כדי להמשיך ולהציג את היכולת שלנו ולהיות תחרותיים ואתמול זה לא קרה מספיק".

Albermann

לקראת המשחק שינעל את העונה בשבוע הבא מול מכבי פ"ת אמר הקשר: "אנחנו נשחק בבלומפילד בפעם האחרונה העונה לעייני הקהל שלנו ונרצה לשלוח אותו מרוצה. אנחנו לא צריכים מוטיבציה כשנגיע לבלומפילד מול הקהל שלנו במשחק האחרון של העונה. הקהל שלנו נתן לנו העונה דחיפה ענקית ונרצה לחגוג איתו ולסיים את העונה כמו שצריך".