מכבי תל אביב והפועל באר שבע יפגשו מחר (ד', 20:30) למפגש ראש בראש שבסופו, רק אחת תניף את הגביע. פאקו: "כבר בחודש נובמבר הבנו שאנחנו רוצים ללכת על כל התארים"

ההתרגשות לקראת גמר גביע המדינה (ד', 20:30) בשיאה, כאשר היום (ג') כינסה ההתאחדות לכדורגל מסיבת עיתונאים מיוחדת בה נכחו נציגי הקבוצות, וגם הוצג התואר שכולם לוטשים אליו עיניים, גביע המדינה לשנת 2014/15. פאקו אייסטאראן דיבר על המשחק החשוב של קבוצתו, רגע לאחר הזכייה באליפות:

יש לנו הזדמנות נהדרת לזכות בכל התארים. הפועל באר שבע היא קבוצה נהדרת, מתמודדת ראויה על התואר שהראתה שהיא יכולה לנצח אותנו במהלך העונה, אך גם אנחנו הראנו שאנחנו יכולים לנצח אותה. זה נכון שיש לנו פצועים, אך זו המציאות, ואין לנו מה להלחם נגד זה. אנחנו נעלה את אחד עשר השחקנים הכי טובים שיכולים לשחק, ונלחם על הגביע. פציעות הן חלק מעונת כדורגל. אני תמיד אומר שכל משחק הוא סיפור בפני עצמו, ועל אחת כמה וכמה משחק גביע. הרקורד שלנו ושל באר שבע בסמי עופר לא משנה. אם אנחנו נגיע ביום המשחק בכושר יותר טוב, אנחנו ננצח, ולהפך".

https://www.youtube.com/watch?v=s_-H0wxxopU

yeini pako

על העובדה שמכבי הצליחה להגיע לגמר הגביע העונה אמר המאמן: "תמיד כשאנחנו מתכננים את העונה, אנחנו עושים חלוקת כוחות. בחודש נובמבר הבנו שאנחנו רוצים ללכת על על התארים. כל תואר הוא חשוב בפני עצמו, וכמובן שאתה צריך גם מזל בדרך, ואני שמח שהוא היה לצידנו עד עכשיו. יש לנו אתגר גדול מחר".

שרן ייני, שככל הנראה לא יהיה כשיר למשחק הגמר, דיבר על חשיבות המשחק לשחקנים, לאוהדים ולמועדון בכלל: "לזכות בגביע יהיה מאוד מרגש עבורי. גם זה תואר שעוד לא זכיתי בו, ואשמח להשלים את התואר שנותר כמובן שגם לעטר את המועדון יהיה נהדר ולדעתי יהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה. באר שבע קבוצה מצוינת ויהיה משחק מעניין. כרגע אני סובל מכאבי גב, זה לא נראה טוב וסביר להניח שלא אשחק".