אחרי חגיגות הזכייה בטרבל, ברק בדש מתכונן לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים (טדי, 20:55) במשחק שעשוי להיו משמעותי ליריבה מהבירה: "חשוב לנו להיות הוגנים"

שני מחזורים נותרו עד לסיומה הרשמי של עונת 2014/15, עונה בה עשתה מכבי תל אביב היסטוריה וזכתה בכל התארים האפשריים בכדורגל הישראלי. מחר (שני, 20:55) יפגשו הצהובים את בית"ר ירושלים באיצטדיון 'טדי' למשחק שעשוי להיות מכריע ליריבה.

https://www.youtube.com/watch?v=pFGaVnZtRXc

ברק בדש התייחס להכנות למשחק הקרוב בצל הזכיות בתארים, על האספקט הספורטיבי שעדיין משחק תפקיד וגם על המטרות שעדיין ניצבות לפני הקבוצה:

"אין ספק שבהרגשה זה סוג של משחק שונה מהמשחקים שהיו עד כה. אנחנו במצב שזכינו כבר בכל התארים אז ההרגשה מעט שונה, אבל אנחנו לא שוכחים שאנחנו חייבים לשמור על הספורטיביות כיוון שזה משחק שיכול לקבוע הרבה מאוד גם לבית"ר ירושלים וגם למכבי חיפה שנאבקות על הכרטיס לאירופה. מאוד חשוב לנו להיות הוגנים בעניין הזה. העובדה שיש למכבי תל אביב סגל גדול מאוד יכולה מאוד לסייע לנו. אם יש שחקנים שעדיין סוחבים פציעות או מרגישים עייפות, יש לא מעט שחקנים שיוכלו להיכנס במקומם ולהוכיח שיש להם מקום בהרכב של הקבוצה".

Badash

על היריבה הירושלמית אמר החלוץ:

"בית"ר ירושלים היא קבוצה מצוינת. הם הוכיחו את זה העונה לא רק נגדנו, אלא מול הרבה מאוד קבוצות בליגה, במיוחד כשהמשחק בטדי. הם עושים חיים קשים ויהיה משחק לא קל, אך אני מקווה שדווקא בגלל העובדה שאנחנו מגיעים אחרי הזכיות והחגיגות, נבוא בלי לחץ ונראה את הכדורגל הטוב שאנחנו יכולים לשחק".

לגבי המטרות שנותרו, בדש מבהיר שלצהובים יש עוד מטרה קבוצתית אחת, ומטרה אישית לעזור לערן זהבי לשבור את שיא הכיבושים לעונה:

"אנחנו כקבוצה רוצים מאוד להשיג עוד נקודות שיירשמו במאזן שלנו בסוף העונה. זה משהו שאנחנו עדיין מעוניינים בו וכמובן אסור לשכוח שאנחנו משחקים בשביל ערן זהבי. הוא נמצא כרגע במרחק קטן מאוד משיא הכיבושים, דבר שאני לא מאמין שמישהו יגיע למצב דומה בשנים הקרובות, ואנחנו כשחקנים נעשה את כל המאמצים כדי לעזור לו לשבור את השיא הזה ולהפוך את ערן זהבי למלך השערים של כל הזמנים".