את התאריך הזה, ה-520 אף אוהד מכבי לא ישכח לעולם. זה התאריך בו מחצה מכבי תל אביב את הפועל באר שבע בתוצאה 2:6 וזכתה בגמר גביע המדינה לראשונה מזה עשור.

המשחק נפתח באווירה מחשמלת כאשר שני מחנות האוהדים סיפקו אווירה נהדרת. בפתיחה בחנו שתי הקבוצות זו את זו אך התקשו להגיע למצבים ממשיים אל מול השער. הסכר נפרץ בדקה ה-21 כאשר ראדה פריצה הקפיץ את האוהדים הצהובים אל השמיים כאשר הכניע את אוסטין אג'ידה. השבדי של מכבי נהנה מכדור מצוין שנמסר לו על ידי דור מיכה. מכבי ביתרון 0:1. רק שש דקות מהשער הראשון, מכבי תל אביב כבשה עוד שער נהדר כאשר הפעם היה זה פריצה שבישול, וזיו שכבש מתוך רחבת ה-16. באר שבע הצליחו לצמצם את התוצאה לאחר שער של הובאן שבעט חזק לפינה הימנית וקבע את תוצאת המחצית, 1:2 למכבי.

במחצית השנייה התחיל הקונצרט האמיתי. שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה היה זה ראדה פריצה שכבש את שערו השני, הפעם מבישול של מהראן ראדי מכדור קרן. פריצה התרומם גבוה מעל כולם, והכניע את אג'ידה בפעם השלישית של מכבי והשנייה שלו. 1:3 למכבי. השבדי היה רמה אחת מעל כולם, ובדקה ה-52 השלים שלושער ענק כאשר נהנה מבישול נוסף של דור מיכה. מאור בוזגלו הצליח לצמצם את את התוצאה לאחר בעיטת יעף לפינה הימנית של חואן פבלו. דקה לאחר ספיגת השער, היה זה מלך השערים של מכבי, ערן זהבי, שכבש מטווח קרוב לאחר בישול נוסף של ראדה פריצה. 2:5 למכבי בדקה ה-58. זה לא היה סוף הסיפור. מהלך ענק של מהראן ראדי הסתיים בבעיטה חדה לרשת של אג'ידה, וקבע את תוצאת המשחק על 2:6 היסטורי.