בתום משחק לא קל ב'וינטר', קבוצת הנוער ניצחה 0:3 את הפועל ר"ג והבטיחה למעשה את תואר האליפות. זיו אריה שאמון על הציטוט התפנה לסכם את העונה

לאחר 90 דקות קשות באצטדיון 'וינטר', מכבי תל אביב 'שחר' ניצחה את הפועל רמת גן 0:3 והבטיחה למעשה את זכייתה בתואר האליפות לעונת 14/15 בליגת העל לנוער. זיו אריה, מאמנה של האלופה שפתח התפנה להתחיל בסיכומי העונה:

"לא הגיוני שנאבד את האליפות שבוע הבא בגלל הפרש השערים הגדול, אבל נחכה בסבלנות עד לשבוע הבא להניף את הצלחת. צריך לפרגן לקבוצות שרצו איתנו בצמרת. רוב העונה שיחקנו כדורגל מצוין, לראיה הכמות שערים שכבשנו וספגנו, ולא היה לי ספק שניקח אליפות העונה. אתגרנו את עצמנו שלא בכוונה באמצע העונה עם איבוד הנקודות והחזרה של חיפה, אבל השחקנים הצליחו לגדול מהמצב הזה ובחמשת המחזורים האחרונים הם גדלו לתוך המעמד. יש פה שחקנים מוכשרים שהמועדון יודע את זה ורוצה לקדם אותם. מי שיהיה טוב, יגיע לבוגרת. נכנסתי לנעליים גדולות של עמיר שגם זכה באליפות וגם עשה עבודה נהדרת בקידום שחקנים . המועדון שמח וגם אם היינו בטעות מפספסים את האליפות היינו עצובים יומיים וממשיכים בדרך שלנו".

https://www.youtube.com/watch?v=vWv3DSg-CI0

בכל הנוגע לליגת האלופות שבה הקבוצה עשויה לשחק בפעם הראשונה בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי אמר אריה: "יש שני מסלולים שדרכם אפשר להגיע לליגת האלופות לנוער. קודם נדע מה קורה עם הבוגרים כי אם הם עולים אז גם אנחנו אוטומטית מעפילים. אם לא, נעשה את ההתאמות ונתכונן לזה.

קפטן הקבוצה דן גלזר חגג בסיום את האליפות ואמר לאחר החגיגות: "זה אחד הרגעים הכי יפים בחיים שלי. הלוואי ונזכה לעוד רגעים כאלו בקריירה.  במחצית אמרנו שאנחנו צריכים להיות גברים ולקחת את האליפות שמגיעה לנו. הפועל ר"ג נתנו לנו פייט. אמרנו שניקח את האליפות בכח כי אף אחד לא יתן לנו אותה. החלום הכי גדול שלי זה לשחק במכבי ת"א בקבוצה הבוגרת ואני מקווה שזה יקרה".

יונתן כהן שנכנס במחצית השנייה ומוביל את טבלת הכובשים של הצהובים אמר בסוף המשחק: "הייתה עונה קשה מאוד. קצת הסתבכנו באמצע אבל יש לנו קבוצה טובה שאני  אוהב את כל אחד ואחד מהם. באנו לחיפה וק"ש ניצחנו שם ולקחנו את האליפות. אני שמח שתרמתי את החלק שלי. אני עכשיו בנוער, אשמח עם החברים, נעשה אימונים קצת פחות קשים השבוע ונחגוג. ואני לא מחליט על העתיד שלי.