אמש (ג') נערך טקס בר המצווה המסורתי שעורכת מחלקת הנוער לקבוצת ילדים ב' צפון ודרום של המחלקה בכפר המכבייה.

שנים רבות מתקיימת מסורת במכבי תל אביב שבה חוגגים לילדים ב' אשר מגיעים לגיל 13 בר מצווה משותפת אשר כוללת את ההורים, נציגי המועדון והילדים עצמם כמובן. אמש (ג') חגג המועדון לשתי הקבוצות, ילדים ב' דרום וילדים ב' צפון את אירוע בר המצווה בטקס שנערך באולם אירועים בכפר המכבייה.

באירוע, שמהווה את החלק האחרון בחגיגות בר המצווה, לאחר הטיול שכלל את הילדים וההורים לכותל ולכנסת שבירושלים, הוקרנו סרטים של השחקנים שהכינו מאמני הקבוצות, אסף פרופטה ואיתן כץ שמאמנים את הדרום וכפיר אלפונטה ועופר קולטון שמאמנים את קבוצת הצפון. את האירוע כיבדו בנוכחותם גדעון בריקמן, ומי שהיה מנהל מחלקת הנוער המיתולוגי ברוך עזרתי. שלושה שחקנים מהקבוצה הבוגרת, דור פרץ, גאל מרגוליס וסהר חסון כיבדו את האירוע בנוכחותם.

באירוע נשא דברים מנהל מחלקת הנוער אריאל אברהם, אשר ברך את הילדים על הגיעם לגיל המצוות, ובסיום אף העניק בצוותא עם עזרתי, בריקמן, ניסים סידי ויהודה ליבני ספרי תורה לילדים. בחלק האומנותי של הערב נהנו הילדים מהופעת ברייקדאנס מלהיבה אשר סחפה את הילדים וגם את הקמע מכביניו לערב של ריקודים והנאה.

מועדון מכבי תל אביב מאחל לילדים ולהורים שמלווים אותם הרבה מזל טוב לרגל הגיעם לגיל מצוות, והרבה הצלחה מקצועית  בהמשך דרכם במועדון.