מכבי תל אביב 'שחר' גברה הבוקר (ש) 2:3 על בית"ר טוברוק והתפנתה להניף את צלחת האליפות השמינית

עכשיו זה רשמי: מכבי תל אביב 'שחר' היא אלופת המדינה לליגת הנוער לעונת 2014/15. הצהובים של זיו אריה עלו הבוקר למגרש ברמלה למשחק שהיה משחק ההכתרה בסיומו גברו 2:3 על בית"ר טוברוק, והתפנו להניף את צלחת האליפות בפעם השמינית.

האלופה הנכנסת לא התקשתה בפתיחה וכבר בדקה ה-8 היה זה יונתן כהן שהעלה את קבוצת הנוער ליתרון כאשר קיבל כדור בתוך רחבת ה-16 ומזווית קשה הכניע את השוער של טוברוק.

המשחק נרגע לאחר השער של מכבי והאורחים, שלא באו להתבטל במשחק, הצליחו להשוות כאשר אייל דנין בעט כדור קשתי והשווה את התוצאה. 1:1 ברמלה. מיד לאחר שחזרו מהפסקת המים, העניש אייל דנין פעם נוספת את ההגנה של מכבי כאשר כבש שוב מקצה רחבת ה-16 והכניע את סהר חסון, שער שהכניס את מכבי לפיגור 2:1. הפיגור העיר את שחקני מכבי שהגבירו את הלחץ, ובדקה ה-36 מתן חוזז מצא בכדור נהדר את אליאל פרץ שהשווה את התוצאה וחתם את תוצאת המחצית, 2:2 לאחר 45 דקות.

בדקה ה-55 נותרו האורחים בעשרה שחקנים לאחר שעבירה פראית של גוצ'ה זיכתה אותו בכרטיס הצהוב השני שהרחיקה אותו מהמשחק. לאחר ההרחקה מכבי התקשתה לחדור את ההגנה של טוברוק, אך בדקה ה-73 עומרי הרמתי שנכנס כמחליף כמה דקות לפני כן כבש את שער הניצחון של מכבי כאשר מצא את עצמו פנוי בתוך הרחבה ובעט היטב לפינה הימנית של השער.

מיד בסיום המשחק התפנו השחקנים לחגוג את האליפות השמינית של הקבוצה מאז הקמת ליגת הנוער ולהניף את צלחת האליפות.