רגע לפני המפגש החשוב של נבחרת ישראל מול הבוסנים, עומרי בן הרוש מסכם את מחנה האימונים הקצר באוסטריה ומתייחס לאווירה בנבחרת לקראת המשחק החשוב

נבחרת ישראל תפגוש ביום מחר (שישי, 12.6) את נבחרת בוסניה במסגרת מוקדמות יורו 2016 במשחק חוץ לא פשוט בעיר זניצה. עוד לפני כן, המריאה הנבחרת למחנה אימונים קצר כדי להערך באופן יסודי יותר לקראת המפגש החשוב.

מכבי תל אביב מיוצגת על ידי לא פחות משישה נציגים, בינהם המגן עומרי בן הרוש שהתפנה לספר לאתר הרשמי את התחושות במחנה הנבחרת לקראת המשחק, וגם על החבר החדש ישן שהגיע למכבי: "הגענו ביום ראשון לאוסטריה למחנה אימונים קצר. לפני ההמראה ערכנו כמה אימונים בארץ והייתה התחשבות בנו, שחקני מכבי. תמיד טוב להיות אחד עם השני, להתנתק מהארץ, להיות יותר מרוכזים, זה תמיד תורם. עכשיו אנחנו כבר בבוסניה ויש התרגשות לקראת המשחק".

עוד באתר: 

– פרויקט 3X3: ההצלות הגדולות של העונה

– כשנבחרת ישראל פגשה את ליברפול

המגן הצהוב מעיד על השינוי הטבעי מהמדים הצהובים למדים הלאומיים: "השינוי די קל. ברגע ששמתי את המדים הכל משתנה. מה שהיה במכבי היה, ואנחנו צריכים להיות הכי מוכנים שאפשר. אנחנו משתדלים להזיז את המחשבות על העומס והעייפות הצידה, גם המאמן מתחשב ומורידים כשצריך עומס. כל אחד מאיתנו יודע להקשיב לגוף שלו".

במפגש הקודם מול הבוסנים רשמה הנבחרת את אחד הניצחונות הגדולים שלה כאשר ניצחה 0:3 את הבוסנים באצטדיון 'סמי עופר'. גם בן הרוש יודע שהמשחק ביום שישי הוא אופרה אחרת: "זה משחק בית שלהם, אני מניח שהם יבואו שונה מהצורה שהם באו למשחק בארץ. אנחנו מצפים למשחק מאוד קשה, נרצה להביא את התוצאה הכי טובה. אנחנו בטוחים בעצמנו".

בן הרוש

לסגל המשחק הקרוב הצטרף צהוב נוסף שזכה לזימון בכורה למדי הנבחרת הבוגרת שלפי בן הרוש, המדים הכחולים לבנים מתאימים לו באופן טבעי: "דור מיכה גם בנבחרות הצעירות תמיד היה בורג משמעותי. אנחנו מקווים שגם פה תהיה לו כניסה חלקה והוא ישתלב במשחקים, אנחנו מאוד שמחים בשבילו ומאחלים לו בהצלחה".

על החבר החדש ישן שהצטרף למכבי תל אביב, בן הרוש מעיד על השתלבות טבעית של הבלם: "אנחנו רגילים מהנבחרת שיש לנו שני טל בן חיים. כל מי שקשור למכבי נכנס באופן אוטומטי. אנחנו מכירים את טל הרבה שנים מהנבחרת וכולנו שמחים שהוא הצטרף אלינו לקבוצה".