מכבי תל אביב חשפה הבוקר (ה') שלושה חיזוקים משמעותיים לקראת עונת 2015/16. הבלם טל בן חיים חוזר ללבוש צהוב, חברת Hisense מצטרפת לשותפות עסקית חדשה וגם, מדיה החדשים של הקבוצה לעונה הקרובה

 

מכבי הציגה במסיבת עיתונאים מיוחדת את חזרתו של טל בן חיים הבלם הבינלאומי לשורותיה של מכבי תל אביב יחד עם שותפות עסקית חדשה עם חברת Hisense, וגם את מדיה החדשים של הקבוצה לקראת העונה הקרובה שפיתחה חברת Adidas העולמית במיוחד עבור מכבי. מנכ"ל הקבוצה מרטין ביין נפגש עוד לפני מסיבת העיתונאים עם טל בן חיים לצורך החתימה הרשמית על חוזה לשנתיים שמחזיר את הבלם לבית בו גדל.

בן חיים שחזר לאחר קדנציה מפוארת ביבשת האירופאית אמר:

"אני שמח לחזור הביתה. גדלתי פה מגיל 6. מבחינתי חזרה לישראל זה רק למכבי, הבית שלי. אני מרגיש שזה הזמן הנכון גם בשבילי וגם בשביל המועדון. היו דיבורים בעבר אבל הפעם כשהייתה הזדמנות ושוחחתי עם ג'ורדי שהיה נחוש מאוד, הדרך הייתה סלולה לחזור. ממה שהספקתי לראות ההתנהלות פה אירופאית לגמרי. חבריי לנבחרת סיפרו לי על ההתנהלות שדומה מאוד לאנגלית, רק בישראל.

הייתה לי הצעה קוסמת לעבור ל-MLS, אך אחרי השיחה עם ג'ורדי הדברים היו ברורים מאוד. אני לא מכיר שחקן שחזר לבית שלו ואומר שעשה טעות. מהרגע שיצאתי היה לי ברור שאם אחזור לישראל ארצה לסגור מעגל עם הקבוצה בה גדלתי".

https://www.youtube.com/watch?v=d_coKfuPVNY

 
TAL BEN HAIM

על ההבדלים בין הרמות, וגם על השאיפות אמר הבלם:

זה נכון שבאנגליה הרמוה גבוהה בהרבה. באנגליה הגעתי ליעדים שלא חלמתי עליהם, לקבוצות מפוארות ואני שמח שחזרתי לאחת כזו בישראל. ברור שמכבי רוצה להשתדרג, לכן היא מביאה שחקנים חדשים. אנחנו שואפים לעמוד במטרות האלו. כולם יודעים מה המטרות, להיות הקבוצה המובילה בישראל וגם להתפתח באירופה. כך זה היה לפני 11 שנים וגם עכשיו זה כך. הכי התגעגעתי לקהל. הזכרונות מעונת האליפות עדיין רצים לי בראש ואני שמח שדרכינו נפגשות. השאיפה שלי היא לסיים את הקריירה שלי במועדון, אך עוד רחוק היום הזה".