צילום: האתר הרשמי של hibernians fc

מכבי תל אביב תפגוש את היברניאנס המלטזית בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. זמן טוב לעשות הכרות ראשונית עם המועדון בו השחקן המוביל הוא קשר יהודי

קבוצה: היברניאנס

מדינה: מלטה   

בעלים: טוני בוזינה

עוד באתר:

מוקדמות הצ'מפיונס: מכבי תפגוש את היברניאנס בסיבוב השני

אתם מוכנים לאירופה? קנו את החולצה הרשמית החדשה

hibernians

מאמן: ברנקו ניסביץ'. את קריירת האימון שלו החל ניסביץ' עוד בהיותו שחקן פעיל, שמונה לעוזר מאמן ותפקד גם כשחקן פעיל של פאול זמיט בקבוצת בירקירקרה בעונת 2009/10. בתום עונת 2010/11 תלה ניסביץ' את הנעליים כשחקן פעיל והמשיך במועדון בתפקיד  עוזר המאמן ומאמן קבוצת הנוער של המועדון. בהמשך אימן המלטזי את נבחרת הנוער של מלטה עד שמונה במאי 2013 למאמן היברניאנס, המועדון בו החל את הקריירה שלו כשחקן.

עבר אירופי: היברניאנס הספיקה להשתתף ב-16 משחקים במוקדמות ליגת האלופות כשההופעה הראשונה של המועדון במפעל אירופי  הייתה בעונת 1961. הקבוצה המלטזית הצליחה להעפיל שלוש פעמים לסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות כשהפעם האחרונה ששיחקה במעמד הזה היא פגשה יריבה אופציונלית אחרת שהייתה יכולה לפגוש את מכבי תל אביב, סראייבו, ובסיכום שני המפגשים הודחה אחרי שהפסידה 9:6.

בעונה החולפת: זכו באליפות אחרי בצורת של שש שנים, כשגברו במאבק עד תום העונה  מול ואלטה.  

בולט מעל כולם: הקשר ההתקפי של היברניאנס, אנדרו כהן, יהודי בן 34, נבחר לשחקן המצטיין של העונה האחרונה. כהן הוביל את המועדון לזכייה ה-11 בתואר האליפות כשבעונה החולפת רשם 31 הופעות בליגה וכבש תשעה שערים.