בלם העבר גדי ברומר חגג השבוע את הופעת הבכורה שלו במכבי תל אביבלפני כ-24 שנים. ארבע אליפויות, ארבעה גביעים והרבה זיכרונות מתוקים בקריירה של השחקן שלעולם לא רצה אף חולצה חוץ מהחולצה הצהובה

השבוע לפני 24 שנים, עלה להופעת בכורה בבוגרים של מכבי תל אביב ילד מנומש שעוד לא מלאו לו 18, אך עם עתיד מזהיר בצהוב לפניו. גדי ברומר הוקפץ על ידי צביקה רוזן להרכב הקבוצה הבוגרת למחזור האחרון בעונת 90/91 מול הפועל פתח תקווה. המשחק אמנם הסתיים בהפסד 2:1 למלאבס, אך לא בישר על הבאות בכל הקשור להישגיות ולווינריות של הבלם הצעיר.

עוד באתר:

שלום קפטן: היום האחרון של שרן ייני במכבי

החולצה הרשמית: לחצו כאן כדי להיות חלק מהקבוצה בעונה החדשה!

gadi brumer

גדי הוא התאום הצעיר לבית משפחת ברומר. אחיו אלון שיחק גם כן במדי מכבי תל אביב והשניים נחשבים עד היום לשניים מהשחקנים הבולטים ששיחקו במועדון. הקריירה המפוארת של הבלם נמשכה כ-14 עונות בהן שיחק רק במכבי תל אביב. השחקן זכה יחד עם המועדון בארבע אליפויות, ארבעה גביעים ושני גביעי טוטו. ברומר הופיע 24 פעמים במדי הנבחרת הלאומית.

כיום, גדי נמנה עם צוות האימון במחלקת הנוער כמו גם בנבחרת נערים א' של נבחרת ישראל. בעונה החולפת היה אמון ברומר על תפקיד עוזר המאמן בקבוצת נערים א', אשר זכתה בגביע המדינה. גם בעונה הקרובה יהנו קבוצת ילדים ב' מניסיונו הרב של ברומר אשר ישמש כעוזר מאמן של קבוצת נערים ב'.