מכבי 'שחר' תל אביב פגשה את המקבילה מדינמו זאגרב למשחק הפתיחה של הטורניר שהסתיים בתוצאה 0:0. לוין: "טורניר ברמה גבוהה מאוד"

קרדיט צילום: הפייסבוק הרשמי של GNK DINAMO ZAGREB

מכבי תל אביב 'שחר' החלה את דרכה אתמול (ה') בטורניר 'ראמלאז'ק' שבקרואטיה. הצהובים הצעירים הוגרלו לבית אחד יחד עם דינמו זגרב המקומית, קליארי מאיטליה ואולימפיקוס היוונית. אמש (ה') שיחקה הקבוצה את המשחק הראשון כאשר פגשו את המארחים מקרואטיה. הצהובים פגשו יריב חזק ויחד הציגו הקבוצות משחק ברמה גבוהה מאוד הן מבחינת הפיזיות והן מבחינת המהירות, שהסתיים ללא שערים בתיקו מאופס.

קבוצת הנוער עוברת מתיחת פנים כאשר שנתונים 97-98 נכנסים כעת לנעליהם הגדולות שהשאירו השנתונים הקודמים. גם אלמוג איילון שמגיע משנתון 99 החל להתאמן עם קבוצת הנוער. היום (ו') תתמודד הקבוצה מול קליארי האיטלקית במסגרת המחזור השני של הטורניר. ניר לוין אשר נמצא עם הקבוצה אמר לאחר המשחק מול הקרואטים לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "אנחנו נמצאים בטורניר עם רמה גבוהה מאוד, הן מבחינה ארגונית ולאחר המשחק הערב, בוודאות גם בצד המקצועי. סיימנו בתיקו אפס מול המארחת שזכתה 19 פעמים מתוך 20 הפעמים שמתקיים הטורניר. הקבוצה הקרואטית מולנו נפגשנו מהווה את השלד העיקרי של הנבחרת הקרואטית U-19".

לוין מספר על ההתרשמות שלו מהסביבה שבה נערך הטורניר, וגם מוסיף פרט פיקנטי שכל אוהד צהוב ודאי יזכור: "מזג האוויר חם ממש כמו בארץ, והטורניר מתקיים במתקנים המצוינים של דינמו זאגרב שצמודים לאיצטדיון 'מקסימיר', בו משחקת הקבוצה הבוגרת, אותו איצטדיון שבו שיחקה הקבוצה הבוגרת של מכבי ת"א תחת הדרכתי בגביע אירופה בשנת 2001, כאשר סיימנו בתוצאה 2:2".

הקבוצה הצעירה שרובם עלו מנערים א' החלו להתאמן תחת זיו אריה רק לפני כשבועיים, כאשר הטורניר צפוי לתרום רבות לקבוצה שצפויה להשתתף במוקדמות ליגת האלופות לנוער בהמשך העונה.