מאמנה הסרבי הטרי של מכבי תל אביב בראיון ראשון לאתר הרשמי: "זו הזדמנות נהדרת בשבילי ובשביל המועדון"

צילום: באדיבות האתר הרשמי watfordfc.com

מאמנה הטרי של מכבי תל אביב, סלאבישה יוקאנוביץ' התמנה הערב (א') למשרת המאמן הראשי של מכבי תל אביב. יוקאנוביץ' בן ה-46 מגיע למכבי אחרי קריירה מפוארת כשחקן וכמאמן, כאשר בעונה החולפת הוביל הסרבי את קבוצת ווטפורד האנגלית למקום השני בפריימייר-שיפ המוביל להעפלה לפרמייר-ליג האנגלית.

עוד באתר:

יוקאנוביץ' מונה למאמן מכבי ת"א

אחרי ההודעה על הצטרפותו למכבי תל אביב, יוקאנוביץ' סיפר לראשונה לאתר הרשמי על עצמו, על האתגר הקרוב וגם על המסר החשוב שלו לאוהדים בצהוב: "אני נרגש להצטרף למועדון. מכבי היא מהקבוצות הגדולות בארץ, אני יודע שבשנים האחרונות מכבי זכתה באליפויות ולאחרונה עשתה עוד עונה נהדרת. אני רוצה לשפר את הקבוצה ומרגיש שזו הזדמנות נהדרת בשבילי וגם בשביל מכבי. חודשים יולי אוגוסט הם חודשים חשובים מאוד. אני מבין שמכבי רוצה לעשות צעד נוסף באירופה לאחר שזכו באליפות. אנחנו חייבים להיות חיוביים ולבוא בכל הכח כדי לעשות קיץ מוצלח שלאחר תלווה עונה מוצלחת".

46

הסרבי סיפר מעט על העונה החולפת בה הדריך את מועדון ווטפורד האנגלי אל הליגה הבכירה באנגליה, וגם חשף את פילוסופיית המשחק שלו:

"עשינו עונה מצוינת עם ווטפורד וזה זכרון נהדר. כעת אני כולי במכבי. הרצון של המועדון לראות אותי במכבי בעמדת המאמן והאמונה שלהם בי מסבה לי אושר רב. עם זאת אני מודע לאחריות הגדולה שמונחת על כתפיי ועל הקבוצה שאני הולך להדריך. פילוספית המשחק שלי פשוטה, אני רוצה לשלוט במשחק. אני מאמין שאם אתה משחק כדורגל חיובי יש לך יותר סיכוי לנצח במשחק. יהיה לי זמן קצר לבחון את הסגל ואני אצטרך לעבוד קשה כבר מההתחלה כי כמו שכבר אמרתי, החודשים הראשונים יכולים להיות קריטיים. זה המקצוע ואני מוכן לקראת האתגר הזה".

ליוקאנוביץ' קריירה ארוכה כשחקן כאשר לרבים הוא עוד זכור מאותה עונה היסטורית בה שיחק עם המועדון הספרדי דפורטיבו לה קורוניה וזכה באליפות ההיסטורית של אותה עונה שפתחה את המילניום החדש:

"הייתה  לי קריירה ארוכה כשחקן, בהן שיחקתי בספרד ואין ספק שאותה עונה בלה קורוניה שבה לקחנו את התואר ההיסטורי היא ללא ספק אחת העונות הגדולות שלי. שיחקתי המון שנים ועברתי בלא מעט מועדונים טובים".

לסיום, המאמן הסרבי ביקש לשלוח מסר חשוב לאוהדים:

"אני מאמין בעצמי ובסביבה שלי ומאמין שבחיים צריך להיות חיוביים. אני מודע לאחריות הגדולה שעליי . אני לא מבקש סבלנות, אנחנו נצטרך להיות מוכנים מיידית. אני מפוקס על האתגרים הגדולים שלפנינו ולא חושב קדימה לשנה הבאה. אני יודע שלמכבי יש אוהדים נהדרים בכדורגל ובכדורסל, אני בטוח שהם ידחפו איתנו ויהיו איתנו בכל רגע. אנחנו מצידנו נספק להם את הכוחות להיות חזקים וניתן להם סיבות להיות גאים בקבוצה ובדרך שהקבוצה תשחק".