לאחר עונה מיוחדת בה הוליך את הקבוצה לזכייה בכל התארים בזירה המקומית, עוזב פאקו אייסטאראן את מכבי תל אביב ומעניק ראיון עזיבה. "אני אסיר תודה"

לאחר חגיגות האליפות האחרונות, ורגע לפני העזיבה שלו, מצא פאקו אייסטאראן את הזמן לסכם את העונה המיוחדת בראיון האחרון. המאמן שהביא למכבי תל אביב את ההישג חסר התקדים של זכייה בשלושת התארים, פתח את דברי הפרידה באמירת תודה: "אני אסיר תודה בפני כל מי שעזר תמך ועודד במסע הזה. יש לי ערבוב רגשות של שמחה ועצבות שקשה לי להסביר. זה לא אותו הדבר לחשוב על משהו ואז לחוות אותו. לפעמים אתה חושב שאתה מוכן למשהו אבל ברגע שזה קורה זה לא קל. העצבות תפסה אותי אבל אני חושב ששני הצדדים עשו את הצעד הנכון".

https://www.youtube.com/watch?v=UxTTlxQfFec

על החלטת העזיבה שסוכמה בינו לבין המועדון סיפר המאמן: "שני הצדדים היו אחראים. זו הייתה החלטה קשה גם לי וגם למועדון, אבל הנכונה. היינו חכמים כדי לסיים הכל בצורה טובה. עבדנו יחד, נהנו וסבלנו, אבל בסוף הדרך עשינו את המסע הזה ביחד".

לאחר עונה בה חווה את הכדורגל הישראלי שגם נהנה מהשקפת העולם של המאמן, מצביע פאקו על הנקודות שמאפיינות אותו מבחינת כדורגל: "הדבר שהבאתי למכבי זה את הדרך שאני מבין את המשחק, הדרך שצריך לשחק. קבוצה שלוקחת יוזמה ולא מגיבה ליריבה. ראינו את צורת המשחק הזה בלא מעט משחקים, אך חסרה לנו מעט העקביות. למעט זה אני חושב ששני דברים נוספים שהבאתי זה מקצוענות וכבוד למשחק שקוראים לו כדורגל. זכינו בטרבל בזכות. אני מאוד קשוח עם עצמי ואני לעולם לא מרוצה לגמרי, כך גם מהעונה. למרות שזכינו בהכל, ציפיתי ליותר עקביות במיוחד במשחקים האחרונים".

על הרגע המתוק והרגע הקשה בעונה, שלף פאקו מיד את התשובה: "אין ספק שהרגע הכי מתוק היה גמר הגביע. הרגע הכי קשה היה הרצף של חמשת המשחקים ללא ניצחון שהיה מאוד קשה לכולם במועדון.

אני מודה לכל האוהדים שחלקו איתנו את המסע הזה. אני מאחל להם את כל הטוב בעתיד. אסור להם לשכוח שהקבוצה צריכה אותם ברגעים הקשים כאשר היא לא משחקת טוב ולא מביא נקודות. זו המשמעות של אוהדים, לאהוד ולתמוך".