במשחקה הראשון לאחר הפגרה, מכבי מנצחת 1:3 את הפועל באר שבע מצמד שערים של ערן זהבי ושער בודד של טל בן חיים. 

אווירה מחשמלת ליוותה את מכבי תל אביב בעת שאירחה את המשחק מול הפועל שבע במסגרת המחזור ה-28 בליגת ווינר. עם יתרון של חמש נקודות בפסגה, פאקו וחניכיו חזרו מפגרת הנבחרת היישר למשחק יוקרתי מול האדומים מהדרום, ששהו במקום השני ערב המשחק.

מכבי יודעת לפתוח את המשחקים בסערה, ובאר שבע קיבלה שיעור על כך כבר בדקה ה-3. פריצה של עדן בן בסט באגף השמאלי הניבה כדור רוחב קשתי שיצר בלבול בהגנת המארחים, כשערן זהבי היה במקום כדי לבעוט את הכדור לרשת ולהעלות את מכבי ליתרון בזק. 0:1 לצהובים כבר אחרי שלוש דקות. מכבי המשיכה לשלוט במשחק ובדקה ה-22 זהבי היה קרוב להכפיל את התוצאה לאחר שדור מיכה הזין את הקשר בכדור עומק נפלא, אך הפעם אג'ידה הצליח למנוע מזהבי את השער. המחצית הסתיימה במהלך צהוב כחול אדיר. זהבי פרץ באגף, זיהה ומסר למיטרוביץ' שעמד פנוי על סף ה-16, אך הבעיטה של הסרבי חמקה סמוך לקורה. בסיום המחצית הצהובים מובילים 0:1

ZEHAVI

המחצית השנייה התחילה בצורה פחות טובה עבור הצהובים. האדומים יצאו להתקפה מתפרצת בראשותו של אליניב ברדה שהצליח לאתר את מאור בוזגלו. האחרון כבש לזכות האורחים והתוצאה עמדה על שוויון אחת. פאקו ביצע חילוף ראשון במשחק לאחר 58 דקות כאשר הכניס את טל בן חיים במקומו של נוסא איגיבור. דקה לפני שהוא מוחלף, עדן בן בסט היה כפסע מלהעלות את מכבי חזרה ליתרון. החלוץ פרץ לרחבה ונהנה ממסירת עומק של זהבי, אך הכדור פגע רק ברשת החיצונית. בדקה ה-69 ראדה פריצה חזר לאחר היעדרות ממושכת ונכנס במקומו של בן בסט. בדקה ה-79, מכבי זכתה חזרה ביתרון. פריצה נהדרת של טל בן חיים הסתיימה בשער נפלא של החלוץ  שנכנס לא מכבר. ארבע דקות אחר כך, מכבי מחצה את באר שבע עם שער נוסף של זהבי. התקפה מתפרצת של מספר 7 הובילה לבעיטה של טל בן חיים, אג'ידה הדף, ואת הריבואנד מסר דור מיכה לזהבי שהשלים את הצמד שלו, וגם העלה את מיכה לצמד בישולים במשחק. לקראת הסיום סיראג' נאסר ראה את הכרטיס האדום בכרטיס אדום לאחר תאקל ברוטלי על שרן ייני, אך גם זה לא הפריע לחגיגות בסיום, מכבי מנצחת בענק את באר שבע 3:1. יופי מכבי!

CROWD
Ben Haim