אבי ריקן חתם במכבי ת"א ל-3 שנים. הקשר חוזר לארץ לאחר תקופה מוצלחת בה שיחק בפ.צ. ציריך. ריקן: "שמח להצטרף למועדון מפואר כמו מכבי ת"א"

אבי ריקן חתם בשעות הצהריים על חוזה במכבי תל אביב ל-3 שנים לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות ולאחר שהמועדון הגיע לסיכום עם מועדון פ.צ. ציריך השוויצרית על העברתו. 

עוד באתר:

בן חיים כבר מוכן לפלזן

בעונה הקרובה כולנו צהוב כחול! לחצו כאן לרכישת החולצה

ריקן בן ה-26 עבר לפ.צ. ציריך מבית"ר ירושלים בעונת 2013/14 וכבר בעונת הבכורה זכה איתם בגביע השוויצרי. סה"כ רשם ריקן במדי השוויצרים כ-49 הופעות בשתי עונות, בהן כבש עשרה שערים ובישל שמונה שערים נוספים. 

לאחר שחתם על החוזה, ריקן, שקיבל את החולצה מספר 22 בחנות המועדון בקריית שלום אמר לאתר הרשמי: "אני שמח להצטרך למועדון גדול ומפואר כמו מכבי ת"א. אני מאוד נרגש מהחזרה לארץ, לפגוש את החברים החדשים שחלקם אני מכיר מצויין מהתקופה שלי בבית"ר י-ם ומהנבחרת. שיחקתי בבלומפילד לא מעט פעמים אבל במדי הקבוצה היריבה כך שיש לי זכרונות מצויינים מהקהל של מכבי. אני בטוח שהפעם, כשהם יהיו מאחורי החוויה תהיה הרבה יותר מרגשת. אני כבר מחכה לאימון הראשון מחר, ויותר מזה למשחק הראשון בבלומפילד". 

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף אמר על ההחתמה החדשה: "אנו שמחים להחתים שחקן בדמותו של אבי ריקן ששב לארץ לאחר תקופה מוצלחת בשוויץ. אני בטוח כי ריקן יחזק את הסגל של מכבי ת"א ויוסיף לנו מימד נוסף של ורסטיליות בצד שמאל".