משחק ההכנה השני של הקבוצה במחנה האימונים באוסטריה (הערב, 19:00 שען ישראל) יפגיש אותה מול יריבה הונגרית. באיזה מקום סיימה בליגה ומי השחקנים היותר מעניינים? הכל בפנים

מחנה האימונים של מכבי תל אביב בעיירה לאובן מגיע לשלביו האינטנסיביים ביותר כאשר היום (ו') מגיע ניסוי כלים נוסף של הצהובים כאשר תשחק משחק אימון נוסף לאחר שגברו 0:3 על ווזדובאץ' במשחק הראשון.

מה קורה במחנה? דיווחים יומיומים, תקצירים ממשחקי אימון, תמונות וראיונות כאן באתר הרשמי.

https://www.youtube.com/watch?v=0Hd94ZW99-I

לצפייה במכשיר הסלולרי, לחצו כאן

עוד באתר:

טל בן חיים מתכונן למשחק ההכנה השני

בעונה הקרובה כולנו צהוב כחול! בואו לרכוש את החולצה החדשה

היריבה אותה תפגוש מכבי תל אביב במסגרת משחק האימון השני של הקבוצה במחנה באוסטריה היא קבוצת דיוסגיורי ההונגרית (19:00). דיוסגיורי סיימה את העונה הקודמת במקום השביעי בליגה המקומית, כאשר נחלה אכזבה כאשר הפסידה בגמר הגביע ההונגרי.

Diósgyőri VTK

בקו באלזס יאמן את הקבוצה בעונת הבכורה בה הוא מאמן את הקבוצה ההונגרית שתעלה במדים האדומים הלבנים המסורתיים שלהם. בלזס שיחק בעברו גם בהפועל ירושלים בעונת 2000/01. השחקן הבולט בשורות ההונגרים הוא ולדימיר קומאן, שחקן שיכול לשחק על הכנף או כקשר התקפי. קומאן שיחק בעברו בליגה האיטלקית במדי סמפדוריה ובארי, כאשר גם במדי מונאקו הצרפתית שיחק השחקן כשנתיים. שחקן נוסף אליו כדאי לשים לב הוא זולטאן ליפטאק, בלם הונגרי בן 30 עם עבר באי הבריטי וכ-17 הופעות בנבחרת ההונגרית.