המשחק הראשון בין מכבי תל אביב לויקטוריה פלזן במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות יתקיים מחר (ג', 20:30). רגע לפני אחד מרגעי השיא של העונה, דיבר הקפטן ערן זהבי על המשחק הקרוב, הסיכויים להעפלה וגם על החשיבות של המשחק מול הקהל הצהוב

המשחק הראשון בין מכבי תל אביב לויקטוריה פלזן במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות יתקיים מחר (ג', 20:30). רגע לפני אחד מרגעי השיא של העונה, דיבר הקפטן ערן זהבי על המשחק הקרוב, הסיכויים להעפלה וגם על החשיבות של המשחק מול הקהל הצהוב:

https://www.youtube.com/watch?v=HDdMWx94Tsg

לצפייה במכשיר הסלולרי, לחצו כאן

עוד באתר:

על שולחן הניתוחים – 360° על ויקטוריה פלזן 

קונים, עונים וטסים – לחצו כאן לרכישת החולצה הרשמית ולהשתתפות במבצע

"אנחנו מבינים את המאמן ואת ההוראות שלו. תמיד הדברים לא נראים טוב בהתחלה כמו שזה נראה באמצע העונה או לקראת הסוף. זה מחמאה גדולה שמתעסקים בי אבל כמו שאמר המאמן, הקבוצה היא מה שחשובה. להיות מלך השערים הישראלי באירופה אצליח להיות רק בעזרת החברים. אנחנו לא ננמיך ציפיות. יש מולנו יריבה טובה מאוד שאני לא יודע מי תעלה, אך הסיכוי שלנו לא פחות טוב משלהם. אני מקווה שנצא מצמד המפגשים כשאנחנו בשלב הבא.

גם מול באזל וגם מול מאריבור יכלנו לעבור אך היה חסר לנו משהו. פלזן היא קבוצה מצוינת, מאומנת שרצה כבר זמן ביחד. הם לא סתם הגיעו פעמיים לבתים של הצ'מפיונס. אנחנו מוכנים לאתגר, בטח שבבית".

לגבי הסיכויים במפגש מחר אמר הקפטן:

אני מאוד מקווה שזה מה שיהיה. אני מבטיח לאוהדים שנעשה הכל כדי לעבור את המפגש הזה. אני מקווה שנשב באמצע אוגוסט למסחיבת עיתונאים של שלב הפלייאוף של הצ'מפיונס. אני חושב שהסיכויים הם חמישים חמישים. כשנעלה למגרש לא נהיה רגועים, זו תהיה אופרה אחרת עם הקהל מאחורינו ואני מקווה שבסיום המשחק אנחנו נהיה עם היד על העליונה".