רגע לפני שהמשחקים האירופים חוזרים הערב לבלומפילד, ח"כ צחי הנגבי נזכר במשחק הראשון שלו באצטדיון היפואי, על הנדר שנדר לאחריו, ועל ההתרגשות לקראת המשחק הרשמי הראשון בבית

חוזרים הביתה. כמה התגעגענו.

אני נזכר במשחק הראשון שבו נכחתי אי פעם. זה היה, איך לא, דרבי תל אביבי. אמנם זה היה לפני למעלה מארבעים וחמש שנה אבל הזיכרון שלי מבלומפילד שטוף השמש חזק וצלול כאילו זה היה אתמול.

עוד באתר:

מסלמה עד נחל הירקון: הערב חוזרים לבלומפילד

בעונה הקרובה, כולנו צהוב כחול! לחצו כאן לרכישת החולצה החדשה

חיים לוין עמד בשער שלנו והבטיח בזינוקיו האמיצים את הניצחון. באותו יום התחייבתי לקיים שני נדרים: אהבת נצח לקבוצה. ושאיפה ללבוש אי פעם בעתיד את אפודת השוער הלאומי. בינתיים הגשמתי רק את החלום הראשון, אלא אם כן להיות שוער נבחרת הכנסת 27 שנים רצופות נחשב גם כן.

hanegbi

אחרי שרקטות החמאס הרחיקו אותנו בקיץ 2014 ממשחקי בית במוקדמות ליגת האלופות, היום נעיף שוב את בלומפילד לשמיים.

כמו בקרב המכובד מול באיירן מינכן שהוכרע בפנדל בשלהי המשחק; כמו בניצחון הבלתי נשכח על אייאקס ההמומה; כמו בתיקו המיתולוגי נגד יובנטוס הגאה; כמו בדרמות המופלאות מול באזל ופ.ס.ז׳ ופרנקפורט ובורדו. גם הערב אנחנו מייחלים לעוד ערב שייחקק בהיסטוריה הצהובה.

על הדשא שידע כל כך הרבה גביעים ואליפויות והשנה אפילו טרבל, אנחנו מבקשים להריע ל-11 פייטרים עם נשמה מכביסטית.

זה מגיע לקהל האלפים שחולם אירופה ומאמין אירופה…בהצלחה!

הטור הינו טור דעה.

כותב הטור הינו ח"כ צחי הנגבי מטעם סיעת הליכוד, יו"ר ועדת החוץ והביטחון ויו"ר הקואליציה. הנגבי הינו אוהד מסור שמחזיק במנוי למשחקי הבית של הקבוצה ומלווה אותה כבר שנים רבות.