הערב תשחק מכבי את משחק הגומלין מול היברניאנס המלטזית (ג', 20:30). פרץ: "אם נביא את המיטב,התוצאה תהיה תלויה רק בנו"

בעוד כמה שעות זה קורה. מכבי תשחק את משחק הגומלין במסגרת הסיבוב השני מול היברניאנס המלטזית באיצטדיון בלומפילד לראשונה מזה שנה וחצי במסגרת אירופית. שחקן שלו המשחק עשוי להיות אף יותר מרגש הוא דור פרץ שעשוי לרשום הופעה ראשונה באירופה במדי מכבי בבלומפילד.

עוד באתר:

מסלמה עד נחל הירקון: הערב חוזרים לבלומפילד

בעונה הקרובה, כולנו צהוב כחול! לחצו כאן לרכישת החולצה החדשה

הקשר הצעיר דיבר עם האתר הרשמי ביום המשחק והתייחס לחוויה המיוחדת: "בשבילי זו הופעה ראשונה בבלומפילד באירופה. זו סיטואציה מאוד מרגשת בשבילי אישית, יהיה משחק מעניין ולא קל בכלל ואנחנו מתכוננים היטב ומצפים לו . התכוננו למשחק הקודם במאה אחוז וככה ההכנות גם למשחק הזה. ברור לנו שבגלל הפיגור אנחנו צריכים להיות עוד יותר מרוכזים ועוד יותר מפוקסים, וככה גם נגיע היום".

https://www.youtube.com/watch?v=uXZUN3cGX1M

לצפייה בסלולרי, לחצו כאן

על התמיכה שיקבלו השחקנים מהקהל הצהוב בבלומפילד לראשונה מזה שנה וחצי במסגרת אירופית אמר השחקן הצעיר: "אני חושב שאם נעשה את המיטב, והם בלי ספק יעשו את המיטב ביציעים, התוצאה תדבר. התחושות שלנו טובות, אנחנו מתאמנים מעולה ועובדים קשה. אנחנו מתכוננים במלוא הרצינות ומחכים כבר להתחיל את המשחק".

רבים סבורים כי היברניאנס עשויים לבוא להסתגר כדי לשחק על תוצאה. פרץ לא מייחס לזה חשיבות ומדבר על הקבוצה הצהובה: "אנחנו לא מסתכלים עליהם אלא מרוכזים בעצמנו ומאמינים שאם אנחנו נביא את המיטב התוצאה תהיה תלויה רק בנו".