1:1 בתום המשחק של מכבי תל אביב מול אנז'י מחצ'קלה שנעל את מחנה האימונים באוסטריה. בן בסט כבש בדקה ה-87

מכבי תל אביב סיימה הערב (ג') את משחק האימון האחרון במסגרת המחנה באוסטריה בתוצאה 1:1 מול אנז'י מחצ'קלה הרוסית. המשחק שהיווה את אקורד הסיום של המחנה שימש מבחן טוב מול הקבוצה הרוסית החזקה. בולי היה הראשון להעלות את הרוסים על לוח התוצאות בדקה ה-47. כמה דקות לפני סיום המשחק בעיטה חופשית של בן בסט הצליחה לאזן את התוצאה בדקה ה-87 ולקבוע את תוצאה המשחק.

https://www.youtube.com/watch?v=RmgNoaWFyB0

לצפייה סמכשיר סלולרי, לחצו  כאן

עוד באתר:

הנה באתי הביתה: בן חיים בראיון חזרה למכבי ת"א

פתיחת המחצית הראשונה הייתה רוויה באירועים. אנז'י הייתה הראשונה לבעוט לשער כשבעיטה טובה של חדרצב חלפה בסמוך לקורה הימנית של חואן פבלו. מהעבר השני טל בן חיים בפעולה טובה מצא את דור מיכה על סף הרחבה, אך הבעיטה שלו לא מצאה את המסגרת. בדקה ה-7 טל בן חיים הבלם הכשיל את שחקן היריבה ברחבה ופנדל נשרק לזכות הקבוצה הרוסית. את הבעיטה לקח אילייה מקסימוב שבעט היטב לפינה השמאלית, אך התעופפות נהדרת של חואן פבלו שמרה על התוצאה מאופסת. אנז'י הגיעה לעוד הזדמנות טובה אחת אך הבעיטה של מוטארי עלתה גבוה מעל השער.

BEN HAIM

המחצית השנייה לא נפתחה באופן בו מכבי הייתה רוצה. אחרי ספק עבירה של מקסימוב על איתן טיבי הצליח הקשר הרוסי למצוא את יאניק בולי לבד מול חואן פאבלו שהפעם לא הצליח להושיע ואנז'י עלתה ליתרון 0:1 על הצהובים. מכבי ניסתה לחזור למשחק אך ניסיונות של בן בסט ובן חיים לא מצאו את המסגרת. בדקה ה-87 פריצה של גילי ורמוט מהאגף הולידה עבירה לזכות הצהובים כ-20 מטרים מהשער. עדן בן בסט ניגש לכדור, בעט חזק כדור שפגע במגן הרוסי ונכנס לשער. שיוויון אחת, תוצאה שנשמרה עד תום המשחק. 

Vermouth