ניצחון נוסף לצהובים במשחק האימון השני במחנה באוסטריה מול דיוסגיורי ההונגרית בתוצאה 0:4.  צמד של מיכה ושערים של בן חיים ואיגבור הובילו לניצחון

מכבי תל אביב ניצחה הערב (ו') את דיוסגיורי ההונגרית בתוצאה 0:4. המשחק שנערך בעיירה לאובן שם משתכנת הקבוצה, הוכרע על ידי שערים של מיכה (צמד), בן חיים ואיגיבור. זהו משחק האימון השני של מכבי במסגרת מחנה האימונים שמקיימת הקבוצה, כאשר ביום שלישי יקיימו הצהובים משחק נוסף שיהווה את אקורד הסיום של המחנה. 

המחצית הראשונה התחילה בלחץ של מכבי כשברק יצחקי ואיתן טיבי הגיעו להזדמנויות קורצות אך לא הצליחו להכניע מקרוב את השוער ההונגרי אנטאל. גם פנדל שנזקף לזכות הצהובים לא הצליח להעלות את הקבוצה ליתרון כשברק יצחקי לא הצליח להכניע את אנטאל. המשחק המשיך בצורה הססנית עד הדקה ה-37 כשדור מיכה עם צ'יפ גדול מעל השוער מעלה את הצהובים ליתרון 0:1. רגע לפני הירידה למחצית הכפילו הצהובים את היתרון. מתפרצת קטלנית של בן חיים החלוץ ודור מיכה הולידה בישול של האחרון לבן חיים שדחק מקרוב רגע לפני הירידה להוראות נוספות במחצית המשחק.

TEAM

החצי השני התחיל באותה צורה בה נגמרה המחצית הראשונה כשהשילוב בין מיכה לבן חיים ממשיך להניב פירות. פריצה של החלוץ באגף הביאה למסירה למיכה שבסיבוב חד ייצר בעיטה נהדרת אל הצד השמאלי של השער מבלי יכולת של אנטאל להושיע את ההונגרים. השער הרביעי הגיע בדקה ה- 64 ועירב את אחד ניקולה מיטרוביץ' שנכנס מספר דקות לפני כן. קרן מצד ימין של הקשר הסרבי מצא במדויק את הראש של נוסא איגיבור שנגח היטב לפינה השמאלית העליונה של השער.

כמו כן שותפו במשחק: סהר חסון, שון גולדברג, קרלוס גארסיה, יובל שפונגין, דור פרץ, דן גלזר, סוהיל ארמלי, מהראן ראדי, ניקולה מיטרוביץ', גילי ורמוט וברק בדש.