הגרלת הסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות נערכה הבוקר (ו') בניון שבשוויץ. במידה ומכבי תעבור את היברניאנס המלטזית, היא תפגוש את ויקטוריה פלזן, אלופת צ'כיה

הגרלת הסיבוב השלישי של ליגת האלופות נערכה הבוקר (ו') בניון שבשוויץ. ההגרלה זימנה למי שתעבור את המפגש בין מכבי תל אביב להיברניאנס המלטזית אל אלופת צ'כיה הטרייה ויקטוריה פלזן. ביום שלישי הקרוב מכבי תנסה לתקן את התוצאה מהמפגש הראשון ולהעפיל לסיבוב השלישי, שם אם תעבור, תפגוש את פלזן. 

בתגובה להגרלת שלב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, אמר המאמן סלבישה יוקאנוביץ': "ויקטוריה פלזן היא קבוצה חזקה מאוד, אבל אנחנו לא מ‏סתכלים כל כך רחוק קדימה, אלא מתמקדים בהשלמת העבודה שלנו נגד היברניאנס המלטזית ביום שלישי בבלומפילד".

ויקטוריה פלזן, מועדון שהוקם בשנת 1911 מגיעה ממערב צ'כיה, כאשר הליגה הצ'כית מדורגת על פי אופ"א כליגה ה-14 באיכותה באירופה. המועדון משחק באיצטדיון דוסאן ארנה, איצטדיון שעבר שני שיפוצים, אחד בשנת-2003 והשני לאחרונה בשנת 2011, וכיום מכיל האיצטדיון קרוב ל-12 אלף מקומות

fcviktoria

בעונה החולפת זכתה פלזן באליפות הליגה הצ'כית הראשונה כאשר היא מקדימה בחמש נקודות את ספרטה פראג, שגם היא נכנסת כעת לסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות. בחמש השנים האחרונות זכתה בשלוש אליפויות בארצה, היחידות אגב בהיסטוריה של הקבוצה, והפכה לקבוצה הדומיננטית בליגה הצ'כית בחצי העשור החולף. המועדון הצ'כי השתתף פעמיים בשלב הבתים של מפעל ליגת האלופות, כאשר העונה נכנסה פלזן למוקדמות ליגת האלופות ישירות לסיבוב השלישי.

מירוסלב קובק בן ה-63 הוא מאמנה של הקבוצה. בעונה החולפת הגיע לשיא אישי מבחינתו כאשר זכה באליפות הראשונה שלו בקריית האימון הותיקה של המאמן שהיה שוער בעברו כשחקן כדורגל. שני שחקנים בולטים בשורות הקבוצה הם אידין מחמוטוביץ' הבוסני וגם הקשר המקומי דניאל קולאר.

fcviktoria