מכבי תל אביב פתחה ברגל שמאל את הקמפיין האירופי עם הפסד 2:1 במשחק החוץ מול קבוצת היברניאנס המלטזית. אלברמן: "בטוח שהקהל יעזור לנו לעמוד במטרות שהצבנו ולעלות לשלב הבא"

לאחר ערב מאכזב בו הפסידה מכבי תל אביב לקבוצת היברניאנס ממלטה בתוצאה 2:1, בקבוצה שבו הבוקר ארצה והחלו בהכנות לקראת מפגש הגומלין החשוב שייערך בבלומפילד ביום שלישי. גל אלברמן ששימש כקפטן בהיעדרו של ערן זהבי לא הסתיר את האכזבה מהתוצאה אמש, אך הבהיר נותרה המטרה וגם דיבר על החשיבות של הקהל הביתי במשחק הקרוב:

עוד באתר:

יוקאנוביץ' וטל בן חיים מסכמים את הערב במלטה

בעונה הקרובה כולנו צהוב כחול! לחצו כאן לרכישת החולצה הרשמית

"רצינו לסיים את המשחק הזה בתוצאה אחרת. חשוב שנרים את הראש ונבין שיש עוד תשעים דקות והזדמנות נוספת לתקן, ולעמוד במשימה שהצבנו לעצמנו שהיא לעבור לשלב הבא. הגענו למספיק מצבים כדי לייצר יתרון רב שערים, כשלא עשינו את זה היריבה הגיעה למצבים משלה. בסופו של דבר לא הגיע לנו לנצח".

https://www.youtube.com/watch?v=QsmGJ9QpwgY

לצפייה בסלולרי, לחצו כאן

על האכזבה האישית שלו אמר אלברמן: "כשחקן מנוסה אני צריך להיות שם בשביל הקבוצה בעיקר כשקשה ואני מאוכזב שלא הצלחתי לעשות את זה היום ולא דחפתי מספיק את החברים כדי להשיג את התוצאה שרצינו. מבחינתנו המשחק הזה כבר היסטוריה. יש לנו מעט מאוד זמן להרים את עצמנו ולאסוף את עצמנו ולהתאושש, כי מה שהראנו אמש זה לא מספיק".

לקראת המשחק הבא, הקשר בטוח שבעזרת הצבא הצהוב בבלומפילד הסיפור יסתיים אחרת:
"אני בטוח שהקהל יעמוד לצידנו בשבוע הבא, הוא צמא לראות אותנו חזרה ואני בטוח שהוא יעזור לנו מאוד לעמוד במטרות שהצבנו לעצמנו, לעבור לסיבוב הבא כי זה מאוד מאוד חשוב עבורנו".