הפסד חוץ מאכזב למכבי בפתיחת הקמפיין האירופי לאחר שהפסידה הערב (ג') 2:1 להבירניאנס במלטה. התגובות של המאמן והבלם טל בן חיים בסיום המשחק כאן לפניכם

פתיחה מאכזבת לקמפיין האירופי של מכבי תל אביב שספגה הערב (ג') הפסד חוץ 2:1 להיברניאנס המלטזית. מכבי אמנם כבשה ראשונה מרגליו של נוסא איגיבור, אך הקבוצה הביתית הצליחה להפוך את התוצאה בדרך לניצחון ביתי.

סלאבישה יוקאנוביץ' לא הסתיר את האכזבה הגדולה בסיום ואמר לאתר הרשמי: "לא הגיע לנו לנצח היום. היברניאנס שיחקו יותר טוב מאיתנו, עם יותר תשוקה ואמביציה ומגיע להם לנצח. אנחנו חייבים לשנות הרבה בגישה לקראת שבוע הבא. בכדורגל אי אפשר לשחק בלי תשוקה לנצח את המשחק. למכבי יש שחקנים גדולים שחייבים להראות את זה במשחק. דיברנו הרבה על הזכיות שלנו בעונה שעברה אבל בכדורגל אין חשיבות למה שהיה, אלא רק למציאות שלא מזהירה כרגע".

https://www.youtube.com/watch?v=cTGIPL5LTvI

לצפייה בסלולרי, לחצו כאן

טל בן חיים הבלם לו היה זה המשחק הרשמי הראשון מאז חזרתו לקבוצת נעוריו, שיתף גם הוא את ההרגשה שלו בתום המשחק: "אנחנו מאוד מאוזבים. שיחקנו מול קבוצה לא רעה, אבל אנחנו צריכים לנצח קבוצה כזו. למזלנו זו רק מחצית אחת ואנחנו מצפים להראות רמה הרבה יותר גבוהה בבלומפילד עם הקהל שלנו, שאיתם אני משוכנע שנעבור את השלב הזה. כדי לנצח את המשחק בשבוע הבא כל אחד צריך להרים את הרמה שלו, זה לא סוד ואנחנו לא מתחבאים מזה. אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב ואני משוכנע שבשבוע הבא נציג יכולת הרבה יותר גבוהה".