מאמן הכושר הצרפתי, טיבריוס דראו, שהיה חלק מהצוות המקצועי של מכבי תל אביב בשנת 2008, הלך היום  לעולמו

דראו, בן 72, היה מאמן כושר בקבוצות רבות בצרפת והדריך לא מעט סופרטאים מהבכירים בעולם. לישראל הוא הגיע בשנת 2005, אז הצטרף לצוות המקצועי של בית"ר ירושלים. בין היתר, דראו אימן את שחקני מכבי תל אביב בהווה, ברק יצחקי, גל אלברמן ויואב זיו.

ברק יצחקי סיפר לאתר הרשמי: "כאחד שהיה איתו בקשרים גם מחוץ למגרש והרבה אחרי ששנינו עזבנו את בית"ר ירושלים, קיבלתי בתדהמה וכאב את ההודעה על מותו. אני יכול לומר שהכרתי אדם נפלא ואיש מקצוע מהרמות הגבוהות ביותר. היתה לי הזכות לעבוד תחתיו במשך שנה וחצי בבית"ר וגם לחוות איתו מחנה אימון אישי של 10 ימים בצרפת. טיבריוס היה איש מיוחד וצבעוני שיחסר להרבה כדורגלנים בעולם".

גל אלברמן אמר: "זוהי בשורה עצובה. היה לי העונג לעבוד עם טיבריוס דאראו, אדם, שתרם רבות לי באופן אישי ולכדורגל הישראלי בכלל".

יואב זיו ציין: "טיבריוס היה בחור מאוד מיוחד בנוף של הכדורגל והכניס לכאן סטנדרטים גבוהים מאוד שאומצו על ידי לא מעט מאמני כושר ישראלים. מיד עם סיום אימון הערב קיבלנו את הבשורה המעציבה ומיד העלנו זכרונות מהתקופה המשותפת. בדוק לפני שנתיים נפגשנו לאחרונה בקאן שבצרפת וטיבריוס היה לבבי כתמיד. אין מילה אחרת לתאר את מה שאנחנו חשים עכשיו פרט לעצב".