קשרה של מכבי תל אביב גל אלברמן, הודיע הבוקר למאמן הנבחרת אלי גוטמן על סיום דרכו בנבחרת ישראל. אלברמן: "תמיד אשאר אוהד של נבחרת ישראל"

בשיחת טלפון שהתקיימה הבוקר בין גל אלברמן למאמן הנבחרת אלי גוטמן, הודיע קשר מכבי ת"א על סיום דרכו בנבחרת ישראל ורצונו להתמקד במכבי ת"א.

עוד באתר:

סקר: את מי הייתם רוצים לפגוש בשלב הבתים של הצ'מפיונס?

הכירו את דיאן ראדוניץ'

אלברמן (32) אמר לאתר הרשמי של מכבי ת"א: "בחרתי להקדיש את הפרק הנוכחי בקריירת המשחק שלי למועדון מכבי ת"א ולפנות את הבמה בנבחרת לטובת הדור הצעיר יותר. זוהי החלטה שהתקבלה אצלי כבר לפני זמן מה, אך מכיוון שלא היתה לי הזדמנות לשוחח עם מאמן הנבחרת, היא נשמרה רק אצלי. בשיחה שקיימתי הבוקר עם אלי גוטמן, הודעתי לו על ההחלטה שמסכמת מבחינתי 13 שנים בהן עמדתי לרשות נבחרת ישראל. אמנם מדובר בהחלטה לא קלה, במיוחד לאור הזמנים היפים שהיו לי במדים הלאומיים, אך עם זאת אני שלם איתה לגמרי ותמיד אשאר אוהד של נבחרת ישראל"

GAL ALBERMAN

אלברמן ערך את הבכורה שלו בנובמבר 2002 בניצחון 2-3 במשחק ידידות במקדוניה תחת הדרכתו של אברם גרנט. את הופעתו האחרונה בנבחרת ערך אלברמן בספטמבר 2013 בהפסד 1-3 נגד רוסיה במסגרת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2014. סה"כ ערך אלברמן 36 הופעות במדי נבחרת ישראל במסגרתה כבש שער 1 בניצחון 1-2 על בילארוס במשחק ידידות בר"ג.

את הקריירה הבין לאומית שלו החל אלברמן בספטמבר 1999 במדי נבחרת הנערים עד גיל 16 במדיה רשם 2 הופעות כשאח"כ הופיע 6 פעמים במדי נבחרת הנוער עד גיל 19 בנוסף ל-12 הופעות ו-2 שערים במדי הנבחרת הצעירה עד גיל 21.