ההכנות לקראת המשחק בשלישי עולות שלב. רגע לפני שמכבי ובאזל נפגשות למשחק המכריע בפלייאוף ליגת האלופות, בריל אמבולו מדבר לקראת המשחק מול הצהובים בבלומפילד

Photo Credit: FC Basel Websire

אחד המשחקים החשובים של מכבי תל אביב בשנים האחרונות יערך מחר (ג', 21:45) באיצטדיון בלומפילד, כשהצהובים יארחו את פ.צ. באזל למשחק הגומלין בפלייאוף ליגת האלופות.

עוד באתר:

חדר ההלבשה: מתכוננים לגומלין מול באזל

דסה מדבר על האווירה בבלומפילד

אחד השחקנים הבולטים בשורות האלופה משוויץ הוא ללא ספק בריל אמבולו, החלוץ בן ה-18 שכבש את השער השני לזכות באזל. רגע לפני שהיריבה של מכבי מתחילה את ההכנות בתל אביב, סיפר החלוץ הצעיר על המשחק שהיה, המשחק שיהיה, ואיך לא, ערן זהבי:

על המשחק הקודם בין הקבוצות שהסתיים בשיוויון

"מכבי היא קבוצה טובה מאוד. היה משחק קשה בבאזל, הם תקפו בצורה חכמה ואנחנו לא מרוצים מהתוצאה שהשגנו בבית, אך ננסה לתקן בחוץ בהזדמנות השנייה".

1

לגבי ההכנה שלהם לשחקנים של מכבי

"זהבי שחקן מצוין. גם בפעם הקודמת הוא שיחק טוב נגדנו ונתכונן טוב יותר למשחק הבא. המאמן לא אמר לנו להתמקד בשחקן מסוים. ההכנות שלנו היא לקבוצה שלמה. לפעמים קורה שיש שחקן אינדבידואלי שכדאי לשמור עליו, זהבי שחקן נהדר אך למכבי יש גם את מספר 11 (טל בן חיים) שהוא שחקן מהיר וטוב".

לקראת משחק הגומלין בבלומפילד

"אנחנו יודעים שהאווירה בתל אביב מדהימה. סוזה תמיד תיאר לנו את האווירה באיצטדיון בהתלהבות, אנחנו שמחים להגיע ומקווים שיהיה משחק טוב לנו ולאוהדים".

על המחמאות שקיבל משחקני מכבי על היכולת שלו

"גם השחקנים של מכבי נהדרים. לי חשוב תמיד ליהנות מהמשחק".