רגע לפני שמכבי מתמודדת על התואר הראשון העונה, ברק בדש מדבר על חשיבות המשחק הקרוב והשבוע הקריטי שעומד לפני הצהובים. בדש: "תואר שאנחנו מאוד רוצים לקחת"

יממה לפני שהתואר הראשון בזירה המקומית מוענק, שחקני מכבי תל אביב קיימו את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (שבת, 20:50) מול עירוני קריית שמונה במסגרת אלוף האלופים. מכבי שזכתה בכל שלושת התארים בעונה שעברה מגיעה למשחק מול סגניתה בליגה למשחק שייערך באיצטדיון בנתניה.

עוד באתר: 

הסיפור המדהים של רודריגו גולדברג

במשחק הזה, אתם הכוכבים

ברק בדש סיפר לאתר הרשמי על ההכנות למשחק, החשיבות של מגן הצדקה למועדון וכמובן, המשוכה הקשה ביום רביעי"קריית שמונה עשתה התקדמות אדירה בשנים האחרונות ואין משחקים קלים מולה. המשחק בשבת הוא משחק על תואר, תואר שאנחנו רוצים מאוד לקחת".

badash

החלוץ סיפר גם על החשיבות של מגן הכבוד למועדון: "מגן הכבוד זה תואר לא פחות חשוב מהשלושה הקודמים לו. זה מבורך שכל העבודה הקשה שמועדון מכבי תל אביב עושה כדי למגר את האלימות בשיתוף פעולה עם האוהדים, היום קיבלנו את הפרס וזה מאוד מאוד מבורך".

לסיום, בדש מודע מאוד לגודל המעמד שתגיע אליו הקבוצה ברביעי: "אין ספק שיש לפנינו שבוע חשוב למועדון. אנחנו מייצגיםאת המדינה ורוצים לעשות את זה על הצד הטוב ביותר, ולהגשים את החלום שלנו שהוא לעלות לליגת האלופות".