קמפיין גביע הטוטו יתחיל הערב (ש', 21:00) כאשר מכבי תל אביב תפגוש את היריבה העירונית לדרבי הראשון של העונה. בן בסט: "מודעים לחשיבות הדרבי בעיר"

לאחר ששיחקה כבר שלושה משחקים במסגרת מוקדמות ליגת האלופות, מכבי תל אביב תפתח הערב באיצטדיון בלומפילד את עונת המשחקים המקומית כאשר תתארח בדרבי התל אביב במחזור הראשון במסגרת גביע הטוטו.

עוד באתר: 

צפו: הדרך של מכבי לגביע הטוטו 14/15

קונים, עונים וטסים – לחצו כאן לרכישת החולצה הרשמית ולהשתתפות במבצע

ben basat

שעות ספורות לפני השריקה דיבר החלוץ עדן בן בסט על החשיבות של הדרבי לקבוצה ולאוהדים, היריבות הותיקה וגם נוגע במשחק הגומלין בפלזן:"כולם יודעים מה החשיבות של דרבי בעיר. זה הכבוד של האוהדים והכבוד של המועדון. לנו השחקנים לא משנה אם זה משחק ליגה או משחק בגביע הטוטו, כל משחק דרבי הוא חשוב ואנחנו באים כדי לנצח. כל משחק ישמש לנו כהכנה טובה לשבוע הבא, אבל אנחנו צריכים להתרכז במשחק הקרוב ולעשות את התוצאה הכי טובה שאפשר. עושה רושם שנבנה בהפועל משהו חדש, רק הזמן יגיד איך הם יהיו אבל אותנו מעניין רק מכבי תל אביב, שהיא הכי חשובה".

לגבי התחרות על ההרכב אמר השחקן: "יש פה סגל טוב, החל מהשוער ההגנה הקישור וההתקפה. אנחנו לא מחולקים לתפקידים, מגנים ומתקיפים כקבוצה. יש פה תחרות על חולצת ההרכב, כמו שצריכה להיות בסגל חזק".