שחקני מכבי תל אביב לא הפסיקו לחגוג את הניצחון הגדול 0:2 על ויקטוריהה פלזן בצ'כיה והעפלה לשלב פלייאוף ליגת האלופות

עם שריקת סיום המשחק שחקני מכבי תל אביב לא הסתירו את הההתרגשות והשמחה מהניצחון הגדול הערב (ד') על ויקטוריה פלזן 0:2 והעפלה לשלב פלייאוף ליגת האלופות.

https://www.youtube.com/watch?t=28&v=dg2X86gHTEg

לצפייה במכשיר הסלולרי, לחצו כאן

המגן עומרי בן הרוש אמר: "כל הכבוד לכולם. היינו גברים. עמדנו כמו שצריך. באנו בדרך שלנו והבאנו את ההתוצאה שהיינו צריכים להביא. האמנו בעצמנו וזו התוצאה. זה היה קשה אחרי התוצאה הראשונה זה גם היה מלחיץ. אבל כמו שכולם ראו במחצית השנייה השתחררנו והבאנו את מה שאנחנו יודעים. אחד הערבים הגדולים בקריירה שלי"

יובל שפונגין הוסיף:  "זו הייתה ההתוכנית למשוך עד הדקה ה-65 בלי לספוג. ללחוץ אחרי זה להבקיע את הראשון ואני שמח שזה בדיוק הלך ככה. זה טבעי שיבקרו אותנו, תמיד מחפשים לבקר. אבל התפקיד שלנו זה להתרכז בעבודה שלנו ובדרך שלנו וזה הכי חשוב וככה אנחנו משיגים את התוצאות".

איתן טיבי התקשה להסתיר את ההתרגשות ואמר:  "אין מתוק מזה. אני חושב שהספידו אותנו מהר. אין שמח ממני שהייתי שותף לתצוגה מדהימה. יכולים להמשיך לחלום על ליגת האלופות. עונה שלמה עובדים קשה כדי להגיע לרגעים כאלה. השאיפה שלנו הייתה מההתחלה להגיע לשם ואני מקווה שבהמשך נצליח לעשות את זה. מאוד חשוב לא לספוג במעמדים כאלה ובמיוחד שהשארנו את הקבוצה בתמונה בזכות אי ספיגת שער. מתוך כל היציעים המלאים ההאלה שמעתי רק את אוהדי מכבי"