המאמן סלבישה יוקאנוביץ' וגל אלברמן במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול עירוני קריית שמונה במאבק על גביע אלוף האלופים הראשון שיערך בשבת (20:50) באצטדיון בנתניה

מכבי תל אביב וסגנית האלופה, עירוני קריית שמונה תפגשנה במשחק הראשון של אלוף האלופים שיערך ביום שבת (20:50) באצטדיון בנתניה. רגע לפני נערכה בבית נשיא המדינה מסיבת עיתונאים לקראת המפגש בו דיברו המאמן סלבישה יוקאנוביץ' והקשר, גל אלברמן.

עוד באתר:

תואר ראשון: התמונות של הזכייה ב'מגן הכבוד'

צפו: כשהבירה של מכבי פגשה את הבירה של פלזן

אלוף האלופים: לרכישת כרטיסים למשחק, לחצו כאן

אלברמן היה הראשון לדבר ואמר: "יש משחק חשוב ביום שבת עבורנו. מבחינתנו מדובר בעונה חדשה שיש לנו הרבה מאוד משימות חשובות. נתרכז בשבת כי זה תואר ראשון וזה יהיה כבוד עבורנו לזכות בתואר ראשון. כמו שכולם יודעים שאנחנו מועדון שמתייחס חשיבות ורצינות בכל מסגרת בה אנחנו משתתפים ולראייה העונה האחרונה. כמובן שבשבת יש תואר נוסף שאנחנו רוצים לזכות גם בו".

12

על השאלה עד כמה חשוב לנצח משחק כזה לפני המפגש מול באזל:

"אנחנו לא מועדון שמשליך תוצאה כזו או אחרת על המפגש הבא שלנו. זה המשחק אותו אנחנו רואים לנגד עינינו ורוצים לזכות בו ואחרי זה נראה הלאה".

יוקאנוביץ': "מרוכזים רק במשחק מול קריית שמונה"

המאמן סלבישה יוקאנוביץ' אמר: 

"אנחנו מרוכזים כרגע רק במשחק מול עירוני קריית שמונה. אנחנו חייבים לבוא מורכזים למשחק. כרגע אנחנו לא מתעסקים במשחק הבא. יהיו לנו הרבה אוהדים שיגיעו לאצטדיון בנתניה ואנחנו לא נרצה לאכזב אותם".

על חשיבות של זכייה בתואר לפני המשחק בבאזל:

"הכדורגל מתעסקים רק בהווה, וההווה שלנו כרגע הוא המשחק מול עירוני קריית שמונה. אנחנו נבוא מוכנים למשחק, נבוא מרוכזים כי האוהדים שלנו בטוח רוצים לראות את הקבוצה מניפה את התואר ואנחנו לא נרצה לאכזב אותם".

על ההשתלבות של אלי דסה ושלומי אזולאי אחרי האימון הראשון:

"הם יהפכו אותנו  לתחרותיים, חלקן ישחקו בשבת. הם נמצאים בגיל הנכון. הייתה להם תקופה יפה בבית"ר ואני בטוח שהם ישתלבו בעתיד יותר".