מכבי תל אביב קיימה הערב (ג') את מסיבת העיתונאים הרשמית בפלזן לקראת המשחק מחר ב'דוסאן ארנה'. זהבי: "המטרה שלהם היא לעצור את מכבי לא אותי"

רגע לפני שהיא מתחילה את האימון המסכם, הגיעו נציגי מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ' וערן זהבי למסיבת עיתונאים ב'דוסאן ארנה'.

עוד באתר:

מהקורונה ועד בירת פילזנר: הכירו את פלזן

קפטן פלזן מחכה לזהבי: "למכבי יש התקפה מצויינת"

כל העדכונים, דיווחים והתמונות מפלזן תמצאו כאן באתר הרשמי

המאמן והקפטן נשאלו על ידי העיתונאים המקומיים שאלות לגבי המשחק מחר וראשית היה זה יוקאנוביץ' שהתייחס למשחק הקרוב ולנחיתה בפלזן: "השאלה היא לא איך אני מרגיש עכשיו אלא איך ארגיש אחרי המשחק. אנחנו לא שיחקנו טוב בבית. אנחנו לקראת החצי השני של ההתמודדות ואני מצפה למשחק טוב של שתי הקבוצות. הכל פתוח, הם עשו עבודה נהדרת בתל אביב אבל אנחנו מוכנים במאה אחוזים כדי לשנות את מצבנו".

https://www.youtube.com/watch?v=dWeJqdF-pJA

לצפייה במכשיר הסלולרי, לחצו כאן

המאמן המשיך ודיבר על המשחק בתל אביב: "לא שיחקנו רע בבית. היינו קצת חסרי ריכוז. לא היינו מוכנים בכמה פרטים קטנים ובאירופה ומול מועדונים כמו ויקטוריה, אתה נענש על טעיות כאלו. אנחנו חייבים לשחק עם בטחון ביכולת שלנו. ההזדמנויות שלנו יבואו. חשוב מאוד שלא ניתן להם מרחבים גדולים כמו שנתנו להם בתל אביב".

במזג האוויר החם ששורר בצ'כיה, יוקאנוביץ' לא רואה יתרון מיוחד לצהובים: "כרגע זה מזג אוויר רגיל לקיץ. אם אתם חושבים שזה יתרון לנו, אז זה טוב. המשחק הוא אחד עשר נגד אחד עשר".

ZAHAVI

ערן זהבי נשאל גם הוא על התחושות עם הנחיתה: "אנחנו מרגישים נהדר. כיף לבוא לפה. מחכים למשחק קשה אך זה הכדורגל ובשביל זה אנחנו משחקים. אני חושב שויקטוריה שיחקה טוב בתל אביב, לא היו לי הרבה הזדמנויות, אך כן היו לנו כקבוצה ולא הצלחנו לנצל את רובן. הם קבוצה טובה, אך המטרה שלהם היא לעצור את מכבי ולא אותי. אני מקווה שמחר הם לא יצליחו ושאנחנו ננצח את המשחק".