סלאבישה יוקאנוביץ' מתייחס לניצחון הבכורה שלו בליגה כאשר מכבי ניצחה את סכנין 2:3. זהבי "עם הראש במשחק הבא"

מכבי תל אביב פתחה את העונה ברגל ימין כאשר ניצחה 2:3 את בני סכנין בבלומפילד. צמד של זהבי ושער בודד של טל בן חיים מחקו פיגור מוקדם, עמאשה צימק בלבד.

https://www.youtube.com/watch?v=PBTIUl-WgGQ

לצפייה במכשיר הסלולרי, לחצו כאן

בסיום המשחק התייחס סלאבישה יוקאנוביץ' למשחק של קבוצתו הערב, וכמובן למשחק החשוב ביום שלישי: "אני לא אוהב את המשחק הזה. ניצחנו, זה תמיד טוב להתחיל את הליגה עם שלוש נקודות, אך אנחנו לא מספיק טובים, רעבים וחזקים. אני צריך עוד תשוקה למשחק. כדורגל מקצועני דורש עבודה קשה וריכוז, ואין מקום לנהנתנות.

לגבי העובדה שמכבי שיחקה ביום רביעי ותשחק גם ביום שלישי

המצב שבו אנחנו נמצאים, כשאנחנו משחקים פעמיים בשבוע יקרו עוד הרבה, אם נעשה טעויות ונחלק מתנות, ולא נראה שאנחנו מכבי תל אביב לא יהיה טוב. כרגע רק ערן זהבי עובד ללא הכדור ואיתו, זה לא סימן טוב ועבורנו זה לא טוב. זו שאלה של ווינריות או לא. אם אתה רוצה לנצח משחקים חשובים, אתה צריך לעבוד מהרגע הראשון ועד האחרון. ערן שיחק את המשחק במלואו ואין לו בעיות. אני בטוח שהוא יהיה מאה אחוז ביום שלישי וייתן את כולו. מכבי היא לא רק ערן. 

1

לגבי גישת המשחק בה הוא מאמין

דור פרץ שיחק פנטסטי, אך מכבי כקבוצה צריכה להשתפר. אפשר לנתח את כל השחקנים, אך באופן כללי אנחנו צריכים להתסכל במראה ולהבין שכל שחקן חייב לעשות את העבודה שלו בכל עמדה בשדה. צריך להיות אגרסיבים בכל זמן המשחק וזו גישת המשחק שאני רוצה לראות וגישת המשחק שאני מאמין בה, תהיה חזק, תהיה גבר על המגרש. אף אחד לא ידחוף אותי כי הוא יותר גבוה. לכולנו יש מקום לשיפור. העונה נשחק יותר מבעונה שעברה, ואני צריך קבוצה מלאה, שתהיה מוכנה לייצג את החולצה של מכבי תל אביב. 

נתתי מנוחה לשחקנים שאני מצפה שיהיו כשירים למשחק בשלישי, לגבי האדום של ניקולה, הוא ניסה לעשות תאקל אסטרטגי, זה לא הלך כי השופט ראה זאת בחומרה מדי. 

ערן זהבי שכבש שישה שערים בפרק זמן של שבוע אמר בסיום:

"חשוב מאוד שעברנו את המשחק עם ניצחון למרות שהיכולת לא גבוהה כמו שאפשר. אני חושב שגם במשחקים כאלה חשוב לנצח ולצאת עם שלוש נקודות וללכת עם הפנים קדימה. תפקידו של המאמן היא לתת חוות דעת אחרי המשחק, מראש אנחנו השחקנים יודעים שיש לנו לאן להשתפר. ננסה לתקן ולשפר".

על השעה של המשחק

השעה לא אידאלית, במיוחד אחרי המאמץ שעשינו בבאזל. במחצית הראשונה היה מאוד קשה לשחק כדורגל. לפני המשחק שאלו אותי איך אני מרגיש, אמרתי שאני בסדר גמור ואמרו לי לשחק. בדיוק כמו כולם. במהלך המשחק אני מדבר עם שחקנים ומנסה לעזור ולכוון, לא בגלל משהו ספציפי, זה תקשורת בסיסית עם השחקנים".