מכבי תל אביב נוצחה הערב 3:0 בבלומפילד במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו. יוקאנוביץ':" לא אתן לאף שחקן לא להיות ברמה שלו"

מכבי תל אביב נוצחה הערב 3:0 בבלומפילד במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו. הצהובים שעלו בהרכב משני לא הצליחו להביא את היכולת שרצו וכעת יתרכזו יותר במשחק הקרוב בשבת במשחק 'אלוף האלופים' שחוזר וכמובן, במשחק החוץ בבאזל שייערך ביום רביעי.

בסיום המשחק דיבר מאמן הקבוצה סלאבישה יוקאנוביץ' על ההופעה הלא מרשימה של חניכיו:

"לא נהגנו בגישה של מנצחים במשחק הזה. זו קריאת השכמה שאם נשחק ברמה הזו, זו הרמה שנהיה בה. עם החשק, הרצון והריכוז שהצגנו היום בסופר קאפ, נפסיד במאה אחוז. אמרתי פעם אחת, אני לא עובד פה עם כוכבים גדולים. אנחנו חייבים לעבוד כל יום כל היום. החולצות של מכבי לא ראויות להופעה כזו. הענקנו הרבה מתנות היום, במחצית השנייה לא היינו מספיק טריים ולא הצלחנו לשנות את המצב שלנו".

SLAVISA

על המחויבות של השחקנים הערב

אני לא אתן לאף שחקן לא להיות ברמה המלאה שלו. היום זה היה יום חשוב עבורי כי אנחנו רוצים לנצח כל משחק. כדורגל זו מלחמה, והיום הגענו ללא נשק. התחמושת שלנו הייתה ריקה. אני האחראי הראשון על ההופעה הזו כמאמן, אבל בעתיד השחקנים שלי יהיו חייבים לשנות גישה ולהגיע למשחק עם תשוקה לשנות את המצב הזה. אנחנו נקלע לקשיים במהלך העונה, ואם נופיע כמו היום, זה לא יהיה מספיק. אף אחד לא חוזר שמח מהמשחק הערב".

על הסגל שמתחרה במפעלים השונים

אנחנו מתחרים בחמישה תחרויות. זהו הסגל שלי, דיברנו על כך בעבר. הגיע לנו להפסיד, הם פשוט שיחקו כדורגל יותר טוב מאיתנו אך זה לא מקובל עליי, בטח שלא לפני האוהדים שלנו.

בכדורגל אתה לא יכול לבחור מתי אתה משחק או לא. המשחק בצ'כיה היסטוריה והמשחק היום הוא המצב האמיתי שלנו, אלו החוקים בכדורגל. היום נראנו מגוחך וזה המצב שלנו. עלינו להלחם . זוהי הפעם השנייה שאנחנו נראים ככה בתקופה קצרה מדי".

על ההופעה של השחקנים הצעירים

"השחקנים הצעירים עובדים קשה באימונים, מגיע להם הזדמנויות. אני מרוצה מההופעה של דן, שון ושל חביב. הוא שוער בן 17 בלבד ויש לו עתיד נהדר. ציפיתי מהשחקנים המנוסים יותר שיופיעו".