למרות שכבשה פעמיים, מכבי תל אביב מסיימת את הערב (ש') ללא תואר אלוף האלופים לאחר שהפסידה בתום בעיטות פנדלים לקריית שמונה. יוקאנוביץ: "זו קריאת השכמה שלישית"

בתום ערב ארוך ומתיש, מכבי תל אביב לא הצליחה לשים את ידיה על גביע 'אלוף האלופים' לאחר שהפסידה בפנדלים 5:4 לקריית שמונה. בסיום, מאמנה של הקבוצה סלאבישה יוקאנוביץ' לא חיפש תירוצים:

"הכל הלך לטובתנו, אך עדיין לא הצלחנו לנצח את המשחק. הם לא תקפו, הכנסנו שער והם היו בעשרה שחקנים אך אפילו זה לא היה מספיק. היריב היה ראוי לניצחון. לא הצגנו יכולת שזוכה בגביע. זה המצב כרגע, זו קריאת ההשכמה השלישית שלנו וזה יום מוזר מאוד עבורנו. לא יהיו הרבה משחקים בהם יהיה לנו שטח גדול כמו זה".

על כך ששיחקו 120 דקות לפני המשחק ביום רביעי

"ברור שלא רציתי שנשחק 120 דקות, אבל כשהגענו לבעיטות העונשין רציתי את הניצחון. אני חוזר, הם עשו מה שהם רצו בשדה וגם היה להם מעט מזל שעזר להם".

עוד אמר על המשחק

"כרגע התלות בערן היא גדולה מדי. זו סיטורציה שמתרחשת ביותר מדי משחקים ונצטרך לפתור את זה. במיוחד היום לא שיחקנו כדורגל טוב. זה מאוד מוזר כי קשה יהיה למצוא משחק בו יהיה לנו כל כך הרבה שטח. שוב, לא היינו מוכנים מנטלית ופיזית. היה לנו הרבה הזדמננויות אך בסוף לא מצאנו את הרשת".

על האמונה לקראת יום רביעי מול באזל

"עלינו להשתפר ולשנות את הגישה. לפנינו שלוש שעות משחק מול באזל, זה מאוד חשוב שנהיה חזקים ונאמין בעצמנו. לפעמים אתה סובל ביחד ולעמים אתה עובד ביחד. היום היינו במצב של לסיים את המשחק אבל לא סיימנו עם מספיק איכות ואינטלגנציה. שילמנו מחיר יקר הערב וביום רביעי המחיר עשוי להיות יקר יותר"