מכבי תל אביב תפגוש מחר (ב') את מכבי פתח תקווה במחזור השני בגביע הטוטו. יוקאנוביץ': "נהיה מוכנים לכל מערך של פתח תקווה"

לאחר הניצחון הגדול בפלזן, מכבי תחזור מחר (ב') לסבב המשחקים של גביע הטוטו כאשר תפגוש את מכבי פתח תקווה במחזור השני של המפעל.

עוד באתר

"בשביל רגעים כאלו חזרתי למכבי"

העונה כולנו צהוב כחול! לחצו כאן לרכישת החולצה הרשמית

https://www.youtube.com/watch?v=I8vrm8mPH1U

 

מאמנה של מכבי, סלבישה יוקאנוביץ' התייחס גם הוא ליריבה במשחק הקרוב, ודיבר על סגנונות המשחק השונים של המלאבסים: "אלו תמיד משחקים חשובים עבורנו, מכבי פתח תקווה שיחקה פעמיים שונה כאשר הם מחליפים מערך. אני עוד לא יודע מה הם יעשו אבל אנחנו נהיה מוכנים לכל המערכים. בבית, באיצטדיון שלנו תמיד נבוא לנצח".

על המשחק הקרוב מול באזל

"הם ניצחו אותנו בפעם האחרונה ששיחקנו מולם בעונה שעברה, אנחנו ננסה לעשות רענונים בקבוצה לקראת המשחק, אנחנו צריכים להיות תחרותיים כדי לתת את ההופעה הכי טובה שלנו. אני לא רואה בזה כהכנה לבאזל, אלא כמשחק חשוב לכל דבר. עלינו לחשוב על כל משחק לגופו, ורק התוצאה מחר חשובה".

על השאלה אם מעדיף לשחק בבית או בסמי עופר

"אישית, אני מעדיף לשחק בבית בבלומפילד. אני מבין שסמי עופר גדול יותר אך אני מעדיף לשחק בבית".

על חיזוק אפשרי של הקבוצה

"כרגע ממה שאני מבין המועדון עובד חזק כדי להתחזק בעוד שחקנים עוד לפני המשחק מול באזל. הבאנו את אבי ריקן, הוא עשה דברים נהדרים עבורנו עד כה וגם למשחק הבא נצטרך לבוא".

על הרוטציה שצפויה להיעשות

"מחר זה מבחן נוסף עבורנו, אני בוחן את השחקנים בכל משחק, וזו ההזדמנות שלהם. שון גולדברג ודור פרץ ישחקו מחר. הם שחקנים צעירים והם העתיד של מכבי תל אביב. הם עובדים קשה באימונים, שיחקו היטב בדרבי ומחר תהיה להם הזדמנות נוספת כמו לשחקנים נוספים".

יובל שפונגין דיבר גם הוא במסיבת העיתונאים והתייחס לראשונה על ההגרלה מול באזל:

"ברור שאפשר לעבור את באזל. אין קשר לתוצאות שהיו בשנים שעברו. אני בטוח שהצוות יכין אותנו בצורה הכי טובה ונבוא כדי לעבור".

בנוגע לכושר של ערן זהבי

"יש לנו חדר הלבשה טוב שבו כולנו שווים. ברור שיש שחקנים מובילים, זה לגיטימי בכל קבוצה".

על הכושר הנוכחי שלו

"אני לא יודע אם אני בכושר שיא, אבל אני עובד קשה על מנת לעשות את הכל בצד הכי טוב כמו שהמאמן מבקש, שמח שזה בא לידי ביטוי. אנחנו עם הרגליים על הקרקע. יש לנו עכשיו שני משחקים לפני המפגש מול באזל ובזה אנחנו מתרכזים".