מכבי תל אביב קיימה הערב את מסיבת העיתונאים הרשמית שלה לקראת המשחק מחר (ג', 21:45). מאמן הקבוצה סלאבישה יוקאנוביץ': "כדורגל זה לאנשים חכמים"

מאמן הקבוצה סלאבישה יוקאנוביץ' במסיבת העיתונאים:

"אנחנו עומדים בפני החלום הגדול. אני לא מרגיש לחץ, אני מלא תשוקה ואמביציה לדבר הזה. זה רגע גדול עבורנו ואני מצפה שנהיה מוכנים. יש לנו תוכנית משחק ואני מצפה שנעמוד בה. אני מאמין שהאיצטדיון המלא ידחוף אותנו ויעזור לנו להכנס לקצב שלנו. עלינו לשחק באופן אינטלגנטי. כדורגל זה לאנשים חכמים. עלינו להבין מה עומד לפנינו ולשחק בהתאם". 

על כשירות השחקנים

"נוסא איגיבור יהיה כשיר למשחק. מכבי היא לא ערן ולא נוסא. אני מצפה מכל אחד עשר השחקנים להיות מוכנים. אני לא מתעסק בהימורים. כל משחק הוא היסטוריה אחרת. אם הבקענו אחרי עשר דקות זה לא יגמר וכך להיפך. אנחנו בפני תשעים דקות ואפילו 120".

על ההתרגשות מהמשחק

"אני לא אתקשה לישון, אך אני מלא תשוקה. זה יום גדול למועדון, לאוהדים ולכדורגל הישראלי. גם לי זה יום גדול ועליי לבוא בראש צלול, כך גם על השחקנים שלי להגיע. עלינו לבוא בחוכמה ולהבין את המשחק. אנחנו נגיע עם ביטחון, תשוקה ונבין בדיוק מה עומד על הכף. אני לא אוהד, עליי להיות מוכן לבצע את עבודתי". 

על היריבה

"באזל קבוצה נהדרת. הלחץ עליהם, אני מאמין ובטוח שערן יבוא בבטחון מלא שהוא יבקיע את השער. הקבוצה היא לא רק ערן. הוא התחיל את העונה נהדר והלחץ לא נופל רק על כתפיו. אני האחריות הראשונה, במיוחד אם משהו לא טוב קורה".