אחד המשחקים המשמעותיים של עונת 2015/16 בזירה האירופית של מכבי תל אביב יתרחש מחר (ד') כאשר מכבי תפגוש למשחק הגומלין את ויקטוריה פלזן בצ'כיה. המשחק הראשון בתל אביב הסתיים בהפסד של הצהובים 2:1, שכעת יארחו את המשחק ב-'דוסאן ארנה'

לקראת המשחק הקרוב, דוד לימברסקי, הקפטן של ויקטוריה פלזן שוחח עם האתר הרשמי של מכבי תל אביב על החצי הראשון של ההתמודדות, המשחק הקרוב והאווירה שצפויה לקבל את השחקנים הצהובים בדוסאן ארנה.

עוד באתר:

מהקורונה ועד בירת פילזנר: הכירו את פלזן

העונה כולנו צהוב כחול! לחצו כאן לרכישת החולצה הרשמית 

כל העדכונים, דיווחים ותמונות מפלזן תמצאו כאן באתר הרשמי

LIMBERSKÝ

המחצית הראשונה של ההתמודדות מאחורינו, איך היית מסכם את 90 הדקות הראשונות של המשחק?

"המשחק בבלומפילד היה קשה מאוד ואישש לנו את מה שידענו על מכבי. הם קבוצה טובה, פיזית עם חלק קדמי מצוין. מזג האוויר בתל אביב לא היה אידיאלי עבורנו, אבל אני שמח שהשגנו את הניצחון בסוף. אנחנו יודעים שזו רק מחצית ההתמודדות, והחצי השני של ההתמודדות לא הולך להיות פשוט בכלל".

אילו דברים למדת על מכבי במשחק שלא ידעת לפני כן?

"אעדיף לא לחשוף את הדברים שלמדנו ואליהם נתכונן במשחק הקרוב. מה שאני כן יכול להגיד שהקהל של מכבי פשוט פנטסטי, זה דבר שלא יכולנו להכין את עצמנו אליו".

יצאתם מתל אביב עם תוצאה טובה ביד, עד כמה חשוב ניצחון החוץ שהשגתם, והאם היא עלולה להיות לכם לרועץ?

"באופן די ברור, ניצחון בשלבים האלו, במיוחד במגרשה של היריבה הוא חשוב מאוד. אני יכול להבטיח שלא תהיה שאננות מצידנו בעקבות הניצחון בתל אביב ושבמשחק בפלזן אנחנו נתחיל במלוא העוצמה, בדיוק כמו בתל אביב. אני בטוח שיהיה משחק נהדר".

LIMBERSKÝ

איזה סוג של משחק אנחנו צפויים לראות ביום רביעי ומה אתה חושב שהסיכויים שלכם להעפיל לשלב הבא?

"מכבי חייבת להבקיע שני שערים. אנחנו גם רוצים לשחק התקפי כי זו פילוספית המשחק שלנו. אני מאמין שכל הצופים, בבית ובאיצטדיון יהנו מאוד מהמשחק".

לאיזו אווירה צריכים להתכונן שחקני מכבי תל אביב ב-'דוסאן ארנה'?

"האוהדים שלנו איתנים ויתמכו בנו מהרגע בה תשמע שריקת הפתיחה ועד לדקה האחרונה, בין אם ננצח או נפסיד. אנחנו נקבל חווית כדורגל נהדרת".