בישול והופעה טובה גרמו לסלאבישה יוקאנוביץ' להחמיא לקשר הצעיר שגדל במכבי. פרץ: "שמח שהמאמן חשב שהיה לי משחק טוב"

מכבי תל אביב פתחה בניצחון אמש (ש'), את עונת 2015/16 בליגת העל. רגע לפני שהם מארחים את באזל לגומלין פלייאוף ליגת האלופות בבלומפילד, הצהובים נהנו משני שערים של ערן זהבי, ושער נוסף של טל בן חיים החלוץ.

עוד באתר:

דבריו של יוקאנוביץ' בסיום המשחק

החולצה הלבנה: לחצו כאן לרכישת תלבושת החוץ באירופה

אחד השחקנים שסחט מחמאות מהמאמן סלאבישה יוקאנוביץ', הוא דור פרץ שסיפק בישול נהדר לערן זהבי וקיבל לא מעט מחמאות מהמאמן: "אני שמח שהמאמן חשב שהיה לי משחק טוב, אני חושב שעשיתי את העבודה שהייתי צריך לעשות על המגרש היום, ובזה אני מרוכז".

על עומס השחקנים בעמדה שלו ובכלל

"הריבוי שחקנים במכבי הוא נכון. האנשים שקרובים אליי דואגים לי וזה בסדר, אני מאמין ביכולת שלי ובעצמי ולהוכיח שמקומי במכבי. ככה החלטתי ומקווה שאספק את מה שאני חושב שאני יכול לספק.  אני מאוד מעריך את השחקנים שמסביבי, הם חלק גדול בהתקדמות שלי. אני עושה מה שאני יודע, לא משהו מיוחד".

על הקושי שמגלה הקבוצה במצבים נייחים

"אני לא הכתובת להסביר שגיאות, אלא אם כן זה על התפקיד שלי. אני לא מאמין שסכנין ידעו שהם יבקיעו. כרגע אנחנו מעט מתקשים ומנסים למצוא את הפתרון להתגונן בבעיטות קרן וכדורים נייחים. לאט לאט אנחנו מתחילים להתאושש ולהתגבר על המצבים האלו, ואני מקווה שבעוד שבועיים נראה את זה. אני לא חושב שזו שאלה של ביטחון עצמי, זה פשוט קורה".

לגבי התפקוד שלו במגרש

"אני מעדיף לשחק בכל עמדה שיתנו לי, אך אין ספק שאני שמח לשחק בקישור".