הדרבי הראשון לעונת 15/16 שוחק אמש (ש') והסתיים בניצחון צהוב בוהק. דור פרץ ונוסא איגיבור התייחסו למשחק אמש

מכבי תל אביב ניצחה את הדרבי הראשון לעונה אמש (ש') בתוצאה 1:3 לאחר שחזרה מפיגור הודות לשערים של איגיבור, זהבי ובן חיים. מכבי שלטה לרוב שלבי המשחק והוכיחה דומיננטיות בדרבי הראשון העונה.

עוד באתר

מה חשב סלאבישה יוקאנוביץ' לאחר הדרבי הראשון שלו

העונה כולנו צהוב כחול! לחצו כאן לרכישת החולצה הרשמית 

https://www.youtube.com/watch?v=btfzoghIyV0

לצפייה במובייל, לחץ כאן

אחד מהשחקנים הצעירים שקיבלו הזדמנות אמש היה דור פרץ שפתח בעמדת הקשר האחורי וסיפק משחק מצוין בכל שלביו. פרץ אמר בסיום:"זו תחושה מדהימה, חם, דרבי, משחק לא קל ועוד היינו בפיגור אבל חזרנו כמו גדולים. אני חושב ששלטנו במשחק, אמנם לרגעים הם גם הניעו את הכדור והתחמקו מאיתנו, אך שלטנו במשחק כולו".

על האמון שקיבל מיקאנוביץ' במשחק אמש

"המשחק הזה נותן לי תחושה (שהמאמן) נותן בי אמון, מבחינתי זו תחושה גדולה לשחק בדרבי, במיוחד בתור אחד שלא מזמן היה מעודד מהיציע במשחק כזה".

42

על הניצחון לאחר ההפסד מול פלזן

"כספורטאים אתה עובר משחק, מפסידים או מנצחים אתה כבר במשחק הבא. הצלחנו להתרומם ולהראות את היכולת שאנחנו באמת מסוגלים, ומהיום אנחנו נתחיל להתכונן למשחק החוץ הקשה בפלזן".

שחקן נוסף שנכנס אמש כמחליף ועזר לקבוצה להשיג את הניצחון הוא נוסא איגיבור, שכבש את השער הראשון. בסיום התייחס נוסא לשער שכבש מול הפועל, לשיח סביב ערן זהבי וגם על התחושות לעונה הקרובה.

"זה אמוציונלי להבקיע נגד קבוצה בה שיחקת, אבל זה הכדורגל. אני משחק בשביל מכבי ואם תהיה לי הזדמנות להבקיע שוב, אעשה את זה.

על השיח סביב ערן זהבי כבורג המרכזי של הקבוצה

"אנחנו משחקים בצורה קבוצתית. ערן זהבי לא יכול לעשות הכל לבדו. יש לנו עוד שחקנים שיכולים להתעלות וזה מה שאמר המאמן, שכל שחקן צריך לעבוד יותר קשה כדי שערן לא יעבוד יותר מדי ואני מרגיש שהעונה שחקנים כן באים לעלות ברמה ואני מרגיש שזו תהיה עונה טובה".

על הכושר הטוב בו הוא נמצא

"הייתי בכושר טוב מאוד גם אצל פאקו, ההבדל הוא שיוקאנוביץ' רוצה שאהיה יותר התקפי ופאקו רצה שתמיד אהיה בטוח עם הכדור ואמסור יותר, אז זה מבחינתי פה טמון ההבדל. מבחינתי הדבר הכי חשוב זה להיות כשיר, ולהמשיך ליהנות מכדור".

לקראת משחק הגומלין מול פלזן

"בכנות, לא הצלחתי לישון אחרי אותו המשחק כי חשבתי על המשחק כל הלילה. איפה טעינו ומה לא עשינו נכון. זה קשה אחרי כשאתה מפסיד לקבוצה שהיא לא כל-כך טובה, פשוט קבוצה מאורגנת מאוד. יש עוד הזדמנות לתקן ואני מקווה שנצליח. אם הם האמינו שהם יגיעו לכאן וינצחו, אז אנחנו צריכים להאמין שאפשר להגיע לשם ולנצח כדי לעלות".