מגנה של מכבי תל אביב יובל שפונגין מסכם את החוויה בפלזן מנקודת המבט שלו. "ברגע שההצלחות באות, זה עוזר לחיבור של הקבוצה"

מיד לאחר הנחיתה של מכבי תל אביב ביום חמישי לאחר הניצחון הגדול בפלזן, חזרו השחקנים לביתם עייפים אך מאוד מאוד מרוצים. למרות המחסור בשעות השינה ובעיקר בגלל השמחה הגדולה, יובל שפונגין התפנה לדבר מתוך אוטובוס הקבוצה ולסכם את היום האדיר שחוותה הקבוצה בפלזן, על תחילת העונה וגם לדבר על החוויה האישית שלו לדברים כאחד שגדל במועדון מהשנים הראשונות של חייו:

עוד באתר: 

זהבי בהתייחסות ראשונה להגרלת הפלייאוף

העונה כולנו צהוב, כחול ולבן! לחצו כאן לרכישת החולצה הרשמית השלישית!

"עברנו לילה שמח מאוד, עכשיו אנחנו עייפים ומותשים. ישנו מעט הלילה (בין רביעי לחמישי) במטוס, אבל אני מקווה שיהיו עוד הרבה לילות כאלו. אנחנו שמחים ששימחנו את האוהדים. הרגשנו את האוהדים שהיו במשחק חוץ, והם דחפו אותו בכל רגעי המשחק".

האם יצא לך לשחזר את הרגע שבו בישלת לזהבי את הכדור המסובב שהוביל לגול השני?

"לא חשבתי על הבישול לערן אחרי המשחק, אבל אני כן יכול להגיד שדיברתי איתו על זה יום לפני כן, ואני שמח שזה יצא טוב. כל המחמאות לערן, הוא סקורר אדיר".

האם הבנת באותו רגע שבישלת שער שהביא לקבוצה את הכרטיס לשלב הפלייאוף?

"באותו רגע של השער אתה מאוד שמח על הגול ואתה מבין שאתה בעמדה של לעבור שלב, אבל מהר מאוד אתה מתרכז בלשמור על התוצאה ולסיים את המשחק, אלה היו דקות לחוצות ואני שמח מאוד שהצלחנו לשמור על התוצאה".

Shpungin

עד כמה הניצחון אמש מחזק את הדבר והגיבוש בין השחקנים?

"גם לפני הניצחון הזה היינו מאוד מגובשים. יש אחלה חדר הלבשה, אנשים טובים ועוזרים, זה חשוב מאוד להצלחת הקבוצה. ברגע שההצלחות באות זה עוד יותר עוזר לחיבור".

רק לפני שלושה שבועות עמדו שחקני מכבי כמוקד לביקורות גדולות לאחר הפסד החוץ מול היברניאנס המלטזית. איך אתה יכול להסביר את הדברים שקרו בשלושה שבועות האלו?

"אני לא רוצה להזכר איפה היינו לפני שלושה שבועות. כולנו התביישנו וזה הכדורגל, הכל משתנה מאוד מהר. לקחנו את עצמנו בידיים וזה קו שאנחנו חייבים להמשיך בו".

איך זה מרגיש לעבור חוויות כאלו בתור אחד שגדל במחלקת הנוער מגיל צעיר?

"האירועים האלו מאוד חשובים לי בתור אחד שגדל במועדון ומאוד קשור אליו. אני מגיל 6-7 במועדון ובשביל רגעים כאלה חלמתי לחזור וזה כיף. ברור שאחרי השנה שעברה שלא הלך לי כמו שרציתי זה מקבל עוד משמעות, אבל לא אסתנוור וכולנו צריכים להמשיך בדרך הזו ולעשות צעד נוסף".

בפעם האחרונה שמכבי הייתה בליגת האלופות עוד לא הספקת לעלות לבוגרים, עד כמה זה בוער בך בתור שחקן לחוות את ליגת האלופות?

"בפעם האחרונה שמכבי הייתה בליגת האלופות הייתי ביציע ברמת גן, ואין ספק שזה חלום של כל שחקן. אנחנו לא מתעסקים באחוזים, כולנו נצטרך להמשיך ולעבוד קשה".

החלטת כבר למי מחברייך לקבוצה תבשל במשחק הבא?

"אני רק רוצה שננצח, אם אבשל שוב זה רק בונוס".