בתום 120 דקות ובעיטות מ-11 מטרים, מכבי תל אביב הפסידה את תואר אלוף האלופים לקריית שמונה לאחר שהזמן החוקי של המשחק הסתיים ב-2:2 (צמד של זהבי), ובעיטות העונשין הסתיימו ביתרון של קריית שמונה.

במחצית הראשונה היו אלו קריית שמונה שהגיעו להזדמנויות ראשונות כאשר אופיר מזרחי ואחמד עאבד בעטו פעמיים לשערו של חואן פאבלו, אך מצאו את השוער הותיק במקום כדי לקלוט את הכדורים. מכבי שלטה ברוב שלבי המחצית הראשונה, כאשר ההזדמנות הראשונה הגיעה בדקה ה-23 כשאבי ריקן שהחליף צדדים עם טל בן חיים עבר את המגן של היריבה ובעט חזק, אך גיא חיימוב הדף את הכדור. בדקה ה-45 משחק צירופים נהדר של הצהובים הוביל לעבירה על טל בן חיים על סף רחבת ה-16. זהבי ניגש לבעיטה שחלפה סמוך לקורה וסיימה את 45 הדקות הראשונות ללא שערים.

המחצית השנייה נפתחה ללא חילופים אך עם רוח התקפית צהובה. בדקה ה-48 נוסא איגיבור קיבל כדור טוב מזהבי ופריצה פיזית אופיינית שלו השאירה אותו באחד על אחד מול חיימוב אך הכדור חמק החוצה. בדקה ה-53 הצירוף זהבי את איגיבור שוב הוליד הזדמנות לאחר שהקפטן בעקב מצא את הקשר הניגרי שלא הצליח למצוא את המסגרת.  בדקה ה-59 לואיס גוטיירס שספג כרטיס צהוב במחצית הראשונה הכשיל את זהבי בדרך לשער וראה את הכרטיס האדום. הבעיטה החופשית נלקחה על ידי זהבי ופגשה רק את הרשת החיצונית של השער. אלי דסה זכה להופעת בכורה במדים הצהובים כאשר עלה בהרכב למשחק, ובדקה ה-67 שלומי אזולאי הצטרף גם הוא למשחק ורשם הופעת בכורה. בדקה ה-68 טל בן חיים החלוץ הגיע להזדמנות נהדרת ברחבה, אך הבעיטה המסובבת שלו מצאה את חיימוב עירני. בדקה ה-70 השסתום נפתח. הוצאת כדור חופשי מהירה של ריקן וזהבי הביאה את הקפטן לסף הרחבה במצב נוח, ומשם הכדור ננעץ רק ברשת. 0:1 למכבי. שלוש דקות מאוחר יותר קריית שמונה הצליחה להשוות מכדור קרן אותו דין מיימוני הצליח להסיט לשער של חואן פאבלו. מיד לאחר השער שספגה, מכבי הייתה קרובה מאוד לעלות שוב ליתרון אחרי מהלך גדול של בן חיים באגף אך הכדור נהדף על ידי חיימוב. 'למרות השליטה האבסולוטית של הצהובים ויצירת הזדמנויות רבות, מכבי לא הצליחה למצוא את השער בפעם השנייה והמשחק הלך להארכה.  

מכבי המשיכה בשליטה גם בתחילת המחצית הראשונה של ההארכה, וארבע דקות לאחר חידוש המשחק כדור של טל בן חיים מצא את הראש של ערן זהבי אבל הכדור חמק מעל המשקוף. בדקה ה-103 ורגע לפני שהקבוצות יורדות להפסקה בין שתי ההארכות, פריצה גדולה של עומרי בן הרוש חדרה את כל הגנת קריית שמונה, וכדור הרוחב של המגן נהדפה על ידי שחקן קריית שמונה ומצאה את הגוף של זהבי שנגע בכדור וכבש את השני שלו ושל מכבי. 1:2 מכבי בתום ההארכה הראשונה.

ההארכה השנייה סיפקה כמה רגעי דרמה כאשר מיד לאחר הזדמנות ליריבה, מכבי הגיעה למצב קורץ כאשר טל בן חיים מצא עצמו מול חיימוב שסיפק הדיפה נהדרת והציל שער בטוח. בדקה ה-115 קריית שמונה הצליחה להשות בפעם השנייה את התוצאה לאחר שאחמד עאבד כבש שער עם העקב בתוך הרחבה. 2:2 ששלח את המשחק להארכה.

את הבעיטה הראשונה בעט ערן זהבי לפינה השמאלית, אך הדיפה של חיימוב מנעה מהכדור להכנס. אוראל גרינפלד הורה על בעיטה חוזרת לאחר שחיימוב יצא מהשער לפני השריקה, אך גם הפעם זהבי לא מצא את הרשת. את הבעיטה הראשונה של קריית שמונה לקח אחמד אעבד שמצא את חואן פאבלו קולינאס בזינוק נהדר. הבעיטה השנייה של טל בן חיים הבלם הלכה פנימה כמו גם של של קאסיו פרנדדס מהעבר השני. טל בן חיים החלוץ דייק גם הוא בבעיטה השלישית, אך גם עדן שמיר מצא את הרשת של חואן פאבלו. שלומי אזולאי בהופעת הבכורה שלו סיפק פנדל נהדר לפינה הימנית, וגם הפנדל של דין מיימוני הלך פנימה. ברק יצחקי שנכנס במחצית השנייה דייק בפנדל שלו אך גם שחקנה של קריית שמונה, וובה בראון הכניס את הכדור לרשת. דור מיכה ניגש לבעוט את הבעיטה המכריעה אך בבעיטה חוזרת, נהדפה בעיטתו של הקשר על ידי חיימוב. את הפנדל המכריע לזכותה של קריית שמונה בעט ניר בלילטי שדייק והעניק לקריית שמונה את הגביע.