מחלקת הנוער תפתח בשבת הקרובה את העונה באופן רשמי כאשר קבוצת הנוער וקבוצת נערים ב' יצטרפו לנערים א' שכבר החלו את דרכם בעונת 2015/16. לקראת העונה החדשה, מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער ניר לוין בטור פתיחת עונה שמדבר על הפן המקצועי, הערכים האישיים וכמובן ליגת האלופות לנוער.

עוד באתר:

המדריך לאוהד הצהוב: שבעה ימים בדרכים

העונה כולנו צהוב כחול! לחצו כאן לרכישת החולצה הרשמית

"מחלקת הנוער מקבלת בברכה את עונת 2015/16 שמביאה איתה מספר חידושים ושינויים. בראש ובראשונה, ההשתתפות ההיסטורית של מכבי תל אביב 'שחר' בליגת האלופות לנוער. קבוצת הנוער תשתתף במפעל הצעיר והחשוב הזה, כאשר תשחק באותם ימים של הקבוצה הבוגרת, ונגד אותן יריבות. מבחינתנו, זה מפעל שדורש היערכות ארגונית ומקצועית ברמה גבוהה.

בנוסף מחלקת הנוער עוברת שינוי משמעותי בעבודה המקצועית, כאשר החל מקבוצות נערים ג' ומטה, שינינו את שיטת האימון תוך כדי תשומת לב על איכות, ולא על כמות. העבודה שתעשה עם הילדים תעשה באופן יותר מקצועי עם מאמנים מנוסים יותר, שיקבלו היקף משרה גדול יותר. שוב, הדגש הוא על איכות ההדרכה שיקבלו השחקנים הצעירים.

שוב, הדגש הוא על איכות ההדרכה שיקבלו השחקנים הצעירים

הכנסנו חידושים גם בתחום ההתמצאות במרחב ועבודה קוגניטיבית עם שחקנים. אביב ריין ורוני כהן יעבדו עם השחקנים על התחום לדעתי מהווה נדבך חשוב מאוד בפיתוח שחקנים חושבים.

לאחר ההצלחה של פרויקט מקווה ישראל, החלטנו במחלקה על הרחבת היקף העבודה והכפלת הקבוצות שנמצאות במסגרת הזו. המחשבה שעומדת מאחורי הפרויקט, היא להביא שחקנים משמעותיים מקבוצות נערים א' ו-ב' להיקף אימונים הרבה יותר רחב, וכן טיפול ובקרה שלנו על כל התחום הלימודי של הילדים.

המחלקה תמשיך לשים לנגד עינייה את הדגשים הערכיים והחינוכיים בפיתוח השחקנים. אחד מנקודות הגאווה הגדולות שלנו במחלקה היא כמות השחקנים ששולחת המחלקה לנבחרות השונות, כמות שמהווה את הכמות הגדולה ביותר מכל המועדונים בארץ. בנוסף, ההשתלבות של בוגרי המחלקה כמו דור מיכה, דור פרץ, ברק לוי, לנרי קהינדה, מאוויס צ'יבוטה, גאל מרגוליס, שון גולדברג ועוד בקבוצות ליגת העל מסבה לנו גאווה גדולה. אני מקווה ומאמין שהשנה הקרובה תהיה טובה לא פחות אם לא יותר מקודמתה".