מכבי תל אביב 'עודד' יוצאת למחנה אימונים בצפון. אוזן: "המטרות העיקריות היא טקטיקה וגיבוש

קבוצת נערים א' יצאה היום (ד') למחנה אימונים בצפון הארץ. מכבי תל אביב 'עודד' שמודרכת העונה על ידי אורן אוזן ולאון אסרף יצאו למחנה אימונים קצר והמאמן הטרי של נערים א' סיפר לאתר הרשמי את המטרה הראשית של המחנה:

"אנחנו יוצאים למחנה מאוד קצר, בעיקר לגיבוש ולא מחנה של עשרה ימים כמו של בוגרים. את ההכנה לעונה התחלנו מאוד מוקדם, עוד בתחילת יולי. עד כה הספקנו להעביר כ-40 יחידות אימון. בימים האלו נעבוד בעיקר על טקטיקה וגיבוש".

המחנה הקצר נגרם בין היתר עקב המצאותם של שמונה שחקנים מסגל מכבי תל אביב 'עודד' בנבחרת הלאומית. "יש לנו בסגל שבעה שמונה שחקנים בסגל של הנבחרת. זה אמנם פוגם ברציפות האימונים אבל זו גאווה שהחלק הארי של הנבחרת הוא ממכבי תל אביב. זה מעיד על העתיד הטוב של המועדון".

NAARIM A

לאוזן עצמו זו חוויה ראשונה באימון קבוצות בגיל נוער ועד כה המאמן הראשי מרוצה מאוד מהמעבר: "לא אימנתי נוער מעולם, אני יכול Imagesלהגיד שאני נהנה להיות במועדון מספר אחת בארץ. אני הייתי במועדונים גדולים, ואני במקום הכי טוב שאפשר להיות. אני נהנה מהילדים והמטרה שלי היא שהילדים ישתפרו ככדורגלנים. זו לא קלישאה, אני רוצה שהם יבינו את המשחק יותר טוב ויגיעו לנוער ולבוגרים שחקנים שלמים. מבחינת תוצאות, במכבי תמיד שואפים לקחת את כל התארים, אבל הביאו אותי כדי להביא לשחקנים את המעבר. בינתיים הכל נראה טוב, התוצאות חיוביות מאוד אבל בסופו של דבר התוצאה האמיתית תהיה מספר השחקנים שיתקדמו בסוף העונה".

גם קבוצת הנוער של הקבוצה ממשיכה בהכנות קדחתניות לפתיחת העונה. הקבוצה של זיו אריה קיימה משחק אימון אמש (ג') בו ניצחה את הנוער של נתניה 0:2 משערים של שפירא ודסה. מחר (חמישי) תקיים הקבוצה משחק אימון נוסף, מול קבוצת הבוגרים של נס ציונה. המשחק ישוחק במגרש הנוער בקריית שלום.