שיבוצי המאמנים של מחלקת הנוער לעונת 2015/16 הושלמו. כל העדכונים והמאמנים החדשים כאן לפניכם

לאחר שקבוצות הנוער, נערים א' ונערים ב' חזרו לשגרת אימונים רגילה, מחלקת הנוער כולה תחזור לפעילות מלאה בתחילת השבוע הבא כאשר גם השנתונים הנמוכים יותר יחזרו לשגרת האימונים. רשימת מאמני הקבוצות הושלמה, כשלא מעט ציוותים ותיקים וציוותים חדשים שינסו להוביל את קבוצות המחלקה להישגים ושיאים גם בעונה הזו.

קבוצת הנוער מכבי תל אביב 'שחר' המתחדשת של זיו אריה תמשיך להינות מהשירות של גילי לנדאו, וגם דן רומן יסייע לצוות המקצועי של קבוצת הנוער. לאחר הזכייה באליפות אשתקד ינסה אריה להוביל את הקבוצה יחד עם הצוות המקצועי שאיתו.

גם קבוצת נערים א' חווה רענון בסגל המאמנים. אורי אוזן, שחקן העבר מגיע למכבי תל אביב 'עודד' לאחר שזכתה בגביע המדינה בעונה החולפת, ויחד עם לאון אסרף שיתקדם יחד עם השחקנים אותם הדריך אשתקד, יסייע לאוזן בצוות המקצועי. אליעזר בן אהרון וגדי ברומר ימשיכו את הציוות המוצלח שלהם מהשנה הקודמת כאשר יתחילו דרך חדשה בקבוצת נערים ב' במכבי תל אביב 'אלי פוקס'.

ROMAN

בקבוצות נערים ג' ומטה, תחל השיטה החדשה של מאמנים משותפים שיעבדו בצוותא בשתי קבוצות. ארז בלפר ורן אליאס ידריכו את שתי קבוצות נערים ג' של המועדון, אורי דוד וניסים דבש ידריכו את קבוצת ילדים א' דרום וקבוצת ילדים ב' דרום. כפיר אלפונטה ואלירן מזרחי ידריכו את ילדים ג' דרום ואת קבוצת טרום א' דרום. קבוצות טרום ב' וטרום ג' דרום יאומנו על ידי עידן קזיניץ ובועז ברכה.

בקבוצות הצפון עדי סומך ואסף פרופטה יאמנו את קבוצות ילדים א' צפון וילדים ב' צפון. אלירן סלמן ושי לוי יהיו אמונים על קבוצות ילדים ג' צפון וקבוצת טרום א' צפון. את קבוצת טרום ב' צפון ידריכו גיא שלום, עופר קולטון, חנן גל וצח סימנטוב.

אספקט הכושר הגופני של מחלקת הנוער גם עולה בדרגת האינטנסיביות והרמה כאשר ד"ר אנטוניו דלה יוקאנו יהיה אמון על הבנייה הגופנית של המחלקה כולה ויעבוד כמאמן הכושר של קבוצת הנוער. יחד עם דלה יוקאנו יעבדו יוסי חלבה, עופר דורון ושמוליק באנון על שאר הקבוצות במחלקה.

גם בנושא אימון השוערים שחקני מכבי הצעירים יקבלו את מירב תשומת הלב כאשר חן עבדו ימשיך להיות אחראי צוות שוערים, כאשר איתו יעבדו גיא נחשון ואיתן חמיאל. שלושת המאמנים יעבדו עם כל שוערי המחלקה במטרה להעניק גיוון מירבי לשוערים במטרה להרכיב את השוער השלם.