מכבי תל אביב הפסידה הערב (ג')  את משחקה השני בליגת האלופות שנערך באיצטדיון 'סמי עופר', לאחר שנכנעו פעמיים משערים של ירמולנקו ומוראס. גל אלברמן שפגש את האוקראינים בשנים קודמות ולא הצליח הפעם להשיג תוצאה דומה, אמר בסיום המשחק:

"אני חושב שמעבר לשיפור ביכולת רצינו תוצאה יותר טוב ומחמיאה. ספגנו בדקות קריטיות ולא הצלחנו לנצל את מעט המצבים שלנו. לא מלחיץ אותנו שלא כבשנו במפעל, שמנו לעצמנו מטרה להעפיל וברגע שאנחנו פה אנחנו מנסים להשיג את המקסימום. ואנחנו לא מתעסקים בתוצאות של קבוצות אחרות בקמפיינים אחרים. אני לא חושב שזה גורם לנו ללחץ".

על ההתחלה שלא מאירה פנים לצהובים

"זו תחילת הדרך שלנו במפעל יש לנו עוד ארבעה משחקים. אנחנו מתמודדים מול קבוצות ברמה הגבוה ביותר.אנחנו משתתפים במפעל אבל ראש שלנו כבר בליגהץ קשה לתכנן את המחשבות מראש".

טל בן חיים החלווץ שנכנס במחצית השנייה סיפר על התחושות שלו לאחר ההפסד לאוקראינים:

"רצינו להוציא הרבה יותר מהמשחק הזה. הם ניצלו את שני המצבים שלהם כדי לכבוש. אפשר לצאת מעודדים מהמשחק הזה כי שיחקנו הרבה יותר טוב מאשר במשחק החוץ מול צ'לסי. לדעתי גם במשחק החוץ מולם ניתן יהיה להשיג משהו. לא נשברנו מהגול המהיר, כל המחצית הראשונה שלטנו והם לא הגיעו למצבים ממשים. זה הכדורגל, יכול להיות שנוציא נקודות במשחקים שאף אחד לא חושב שנוציא, כמו שגם לא חשבו שנעלה לליגת האלופות".

על התצוגה של הקהל

"מה שהקהל שלנו עשה זה פשוט מדהים. תמכו ועודדו אותנו גם כשהיינו בפיגור. אנחנו נחזיר לקהל בהמשך".

על ההבדלים בין המחזור הראשון שם פגשו את צ'לסיnirkeidar-122

"ברור שבין צ'לסי לקייב יש הבדל של שמיים וארץ. מול צ'לסי הרגשתי שהפסדנו והגיע לנו ושלא היה לנו הרבה מה למכור בסטמפורד ברידג'. בבית זה סיפור שונה לדעתי. קייב קבוצה יותר טובה ממכבי תל אביב אבל בבית מול 30 אלף צופים הרגשתי שהפערים מצטמצמים. זו קבוצה שאנחנו יכולים להוציא ממנה נקודות".

ניקולה מיטרוביץ' סיפר בסיום גם הוא על האכזבה מהתוצאה, והמחשבות לקראת העתיד:

"זו ליגת האלופות. היו לנו צ'אנסים ולא הבקענו. אם אתה לא מבקיע וטועה, אתה משלם כמו שאנחנו שילמנו. העבודה שלי היא להתאמן ולשחק. אנשים שמדברים אם אשאר או אעזוב זה לא ענייני. אני עדיין פה, משחק ואשחק עוד יותר טוב".

על המשחקים הבאים

"אני בטוח שנוכל לנצח חלק מהמשחקים. זה לא להגיע מהליגה הישראלית ולשחק מול רמה כזו. היום לא שיחקנו רע, אבל ספגנו את השער הראשון מטעות וגם את השני. אם אתה לא מבקיע וטועה, זה בלתי אפשרי".

גילי ורמוט שפתח בהרכב של הצהובים אמר בסיום:

"ציפינו להוציא נקודות, זה לא קרה ואנחנו מאוכזבים. אין ספק שהיריבות בבית שלנו יותר איכותיות מאיתנו, אך גם מול יריבות יותר טובות עם הקהל העצום הזה הפערים מצטצמצים. הרגשנו טוב אבל כל מחצית התחלנו עם גול לרעתנו וזה הוציא לנו את האויר אנחנו בטוחים בעצמנו שנבקיע וניקח נקודות. אנחנו בקו התקדמות כמו שאמר המאמן".

על ההתמודדות מול שחקנים איכותיים

אין ספק שנגד שחקנים כאלו איכותיים אתה משלם על על טעות, לצערנו זה קרה מאוד מוקדם. אני מאמין שממשחק למשחק נשתפר".