מכבי תל אביב 'שחר' רשמו היום דף נוסף בהיסטוריה של קבוצת הנוער, אחרי שנפרדה בתיקו 1:1 מול דינמו קייב ורשמה נקודות ראשונות במפעל ליגת האלופות לנוער.

המאמן, זיו אריה, סיכם את המשחק ואמר:

"רציתי להוציא נקודות נגד צ'לסי אבל זה לא היה מציאותי, אז פה הוצאנו נקודה ראשונה ולא נהיה חזירים. כל הקבוצות במפעל הזה טובות מאיתנו, לא ברמה האישית ולא ברמת האימון אבל ברמת הפיזיות והמהירות. בכל המשחקים אנחנו רוצים להוציא נקודות. אנחנו רוצים להראות טוב, להתמודד ברמות הגבוהות, לא להתבטל. זה קשה, יש פה קבוצות באמת טובות ברמה גבוהה. אני בדרך BZ1A5511כלל לא מרוצה בתיקו אבל אני מרוצה מאיך שנראינו".

על היכולת של השחקנים הוסיף:

"שינינו קצת את המערך עשינו קצת התאמות אנחנו משתדלים לעשות את זה גם בליגה אבל בשבת נגד סכנין זה לא הלך טוב. גבריאל הוא שחקן שנתון 1997 והוא היה צריך לקחת עליו קצת יותר. הוא מהמבוגרים בקבוצה, ולקח על עצמו יותר אחריות".

על ההשתתפות במפעל:

"זה מפעל נדיר. ההשתתפות פה שוות ערך בכל משחק לשמונה משחקים בליגה. באינטנסיביות כזו. אני נהנה. במשחק נגד צ'לסי אמרתי לשחקנים במקום להיות עם המשפחה אתם נסעתם למשחק, אתמול במקום לישון בסוכה הם התאמנו ונערכו למשחק. יש הרבה משחקים וזה חלום".BZ1A5612

מי שכבש את השער היחיד וההיסטוריה, גבי קניקובסקי, אמר בסיום המשחק:

"זו חוויה וכיף ומה שחשוב שזה בשביל הקבוצה. רצינו  לנצח ועשינו את המקסימום וממשיכים הלאה רוצים להשיג  נקודות בהמשך המשחקים במפעל. ברור שאני שמח שכבשתי אבל זה לא משנה שזה אני או החברים שלי. העיקר שזה נכנס. החום השפיע על שתי הקבוצות. היריב  שלנו הגיע ממדינה קרה יותר. אין ספק שהמפעל הזה זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לנו ובכלל לכדורגל הישראלי. מה יהיה נגד פורטו? קשה אבל נקווה לקחת גם שם את הנקודות"